Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ännu en ny dag!

Vad gör man när man vaknar tidigt? Jo man kan göra som jag,tala om för alla hur mkt man älskar dem. Så nu har jag slängt iväg mess till alla mina vänner. Näevars 🙂

Fick ett tips av en kille på FB om denna låt o den måste jag dela med mig av. Och det är inte blues för jag har lovat Ellis att inte ha med mer. Och eftersom jag alltid står vid mitt ord så:

20 svar

  1. Nightmare

    ha ha klart du är..men innebär jag är udda för jag messar med tummen..hmm illa.. 🙂

    9 augusti, 2010 kl. 06:51

    • Nightmare: Det kan vara bra också att vara udda. Se på hmmm Reinfeldt!!

      9 augusti, 2010 kl. 06:55

  2. Den har jag hört, men den är inte sådär skit bra .. eller bra alls hhaaha

    9 augusti, 2010 kl. 03:08

  3. Den var bra. Kramiz

    9 augusti, 2010 kl. 11:28

  4. Nightmare

    på gränsen men hyfsad låt ändå och antar du har sms-tumme..

    9 augusti, 2010 kl. 10:11

    • Nightmare: Undrar varför man kallar det för sms-tumme eg?! har aldrig anv. tummen

      9 augusti, 2010 kl. 06:09

      • Nightmare

        Därför att vanliga människor använder tummen.. 😉
        flåt..

        9 augusti, 2010 kl. 06:39

      • Nightmare: Haha det tror jag faktiskt inte på. And btw I AM normal… I think 🙂

        9 augusti, 2010 kl. 06:42

  5. du hade gärna fått skicka iväg sms till mig – jag älskar dig också 😀
    kramar

    9 augusti, 2010 kl. 09:57

  6. Aldrig fel med lite Dropkick.

    9 augusti, 2010 kl. 09:40

    • frunatmaken: De var kanoners!! Tack för det var ju tack vare dig jag hittade dem!!

      9 augusti, 2010 kl. 06:39

  7. Hum, undrar hur många år till skall passera innan sambon och jag gör ”slag i saken”! *ler*

    9 augusti, 2010 kl. 08:41

  8. Sv: Hahahaha…det vore rakt kul 🙂
    Jag har 070/******,nä….så lätt ska du inte få det 😉
    Kram på dig!

    9 augusti, 2010 kl. 08:38

    • Camilla: Jag har ju de första siffrorna iaf 🙂

      9 augusti, 2010 kl. 08:53

  9. God Morgon!
    Vilken tur att du inte har mitt mobilnummer då 😉
    Kram

    9 augusti, 2010 kl. 08:10

    • Petra: Jag kan ju ta ditt mobilnummer så du kommer upp ordentligt på mornarna 🙂

      9 augusti, 2010 kl. 08:26

  10. Nu när du är barnledig ska du inte ta lite sovmorgon då? Inte gå upp så där tidigt 😉
    Fast på ett sätt är det skönt att komma upp i tid. Dagen känns lite längre då 🙂

    9 augusti, 2010 kl. 08:05

  11. Har aldrig hört denna bit men det var en bra video.
    Oj….jag tog mig visst en sov morgon idag.
    Kanske för att det var ingen som messade och väckte mig 😉
    God morgon!

    9 augusti, 2010 kl. 07:39

    • Camilla: Jag har ju inte ditt nummer men jag kan nog ta reda på det 🙂 Så när du minst anar kanske det kommer ett mess på morgonen 🙂

      9 augusti, 2010 kl. 08:28

  12. Miss Juni

    Har helt glömt bort att säga det, men du har ju en ”grej” att hämta inne hos mej…den 7/8. Lycka till!

    9 augusti, 2010 kl. 07:07

Kommentera

