Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jippie!! Jag hade nästan rätt!!

Lady Diana  hade  en rebustävling igår som jag tyckte var skitenkel. It takes a twisted (sharp) brain to know one :)) Man kan nästan säga att vi är själsfränder 🙂 Väldigt likt tänkte vi också..

Ni vet det där inlägget från igår. Det ska ni få svaret på. Fast lite putt är jag faktiskt, eftersom Kloppan kom med ett svar som var klart bättre än det jag hittade på. Fläckborttagare, var hennes svar. Fan. Nu har jag nästan ingen lust att säga vad jag hade.
Jaja, okej då.
PISSJOBB.
Det lät jättekul i mitt huvud i alla fall. Fast fläckborttagare lät fan bättre.

Här är rebusen:

 Vi kanske ska vara med i ”Snillena spekulerar” nästa säsong…

8 svar

  1. Fast du hade ju fel… det är bara det att hon gillade ditt svar bättre än sitt eget… 🙂

    9 augusti, 2010 kl. 07:58

    • Diana: O nu ska vi vara snälla 🙂

      9 augusti, 2010 kl. 08:18

  2. Hahaha jag är lika långsökt som du när de gäller o gissa rebusar haha

    9 augusti, 2010 kl. 07:57

    • Ellis: Den var inte långsökt. Klockren var den 🙂

      9 augusti, 2010 kl. 08:01

  3. Där var jag helt galet ute med gissning. kramiz

    9 augusti, 2010 kl. 06:51

    • Roggan: Vad hade du gissat på?

      9 augusti, 2010 kl. 07:19

  4. Ja det är inte lätt när man är bättre än alla andra!!! Men är man bra så är man 😉

    Sv. JA! den är bra – men jag har bara läst ett par kapitel ännu….

    9 augusti, 2010 kl. 06:48

    • Bara Jag: Näe du ska bara veta vilka problem det medför 🙂

      9 augusti, 2010 kl. 07:03

Kommentera

