Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

En epok går i graven!! Flyttar iaf!

En jobbarkompis till mig har fått ett chefsjobb så dagen till ära ville vi ge henne ngt. Hon fick denna:

Fickvibratorn är en läppstiftformad vibrator i liten och diskret storlek och med låg ljudnivå. Eftersom den är designad som ett läppstift och laddas med USB-minne kan den diskret laddas var man än befinner dig. Mjuk vibration med fyra stimuleringsprogram.

Och så skulle vi komma på ett bra rim till den också. Mina expertkunskaper inom rimning efterfrågades direkt!!

När du mellan Linköping och XXXX  flänger o far

har du inte tid med ngn riktig karl.

Denna kan du på kontoret ladda

och ta dig några snabba..

Ja det var nån mening till men jag kommer bara ihåg mitt eget rim. Och inga kommentarer om att snabba inte rimmar med det övriga 🙂

21 svar

  1. Hahaha 🙂
    Svar: Du hade rätt det var vatten på diskbänken.

    11 augusti, 2010 kl. 06:12

  2. Jäkligt bra rim ni fick till där. Kramiz

    11 augusti, 2010 kl. 08:31

  3. Säljer ni sådana på ditt jobb?? Det finns säkert en viss marknad bland dina bloggläsare 😉

    10 augusti, 2010 kl. 11:55

    • Bara Jag: Haha de är ganska dyra så jag tror marknaden är minimal!!

      11 augusti, 2010 kl. 12:14

  4. Nightmare

    Ha ha ingen dålig komplimang.. du vet väl att jag kan skapa mardrömmar.. 😉

    10 augusti, 2010 kl. 11:31

    • Nigtmare: Det tror jag inte!! o om så vore så är ju Filip hemma så då får jag knöla mig ner i hans säng 🙂 Gjorde det en gång för en 3 år sen o då frågade Emelie på morgonen varför jag låg i Filips säng. Ja jag vaknade av en mardröm svarade jag. – Mamma du har missuppfattat det här. Det ska vara tvärtom

      10 augusti, 2010 kl. 11:40

  5. Nightmare

    förlåt jag glömde..”Det gäller att den är rengjord ordentligt innan annars är det lite groose” och jag har för mig det är kvinnor man inte kan lita på.. 😉

    10 augusti, 2010 kl. 11:06

    • Nightmare: Haha du minns fel. Men så var du väl äldre än mig så det kanske är åldern som slagit till 🙂

      10 augusti, 2010 kl. 11:09

      • Nightmare

        Ha ha ha Tack.. 😉

        10 augusti, 2010 kl. 11:15

      • Nightmare: Your welcome. Jag visste att du skulle falla för den komplimangen 🙂

        10 augusti, 2010 kl. 11:17

  6. gissar du med fått elaka dumma kommentarer? =)

    jag har varit ganska förskonad från det sedan jag bytte från blogg.se till bloggplatsen.se jag vet inte om det är något och lägga någon vikt på, men det är rätt komiskt 🙂 detta är typ dne första jag får här på hmmm månader.

    10 augusti, 2010 kl. 10:56

  7. Nightmare

    Rimmet var la ok men vad i all glödheta ligger xxxx..
    Laddas ”diskret” via usb..Kul ha en sådan sticka ur datan..
    Tur man har en äkta själv.. 🙂

    10 augusti, 2010 kl. 10:32

    • Nigtmare: Jag kan ju inte avslöja här vart hon fått jobb men på paketet stod det ett ortsnamn. Det gäller att den är rengjord ordentligt innan annars är det lite groose!!

      10 augusti, 2010 kl. 10:37

      • Nightmare

        ha ha jo jag var allt med på detta med ortsnamn bara bråkar lite.. Du menar vibratorn nu eller? 😉

        10 augusti, 2010 kl. 10:49

      • Nightmare: Du skulle ju inte utsätta mig för detta igen! Nu bevisar du tesen om att karlar inte går att lita på 🙂 Vad menar jag med vibratorn? Haha jag fattade faktiskt inte att du hängde med. Förutfattade meningar om män kanske 😉

        10 augusti, 2010 kl. 10:55

  8. kul att det uppskattas 🙂

    10 augusti, 2010 kl. 10:11

  9. Hahaha har du också en sådan ? 😉

    10 augusti, 2010 kl. 10:06

    • Ellis: Too small 🙂 Fast den kanske är snabb 🙂

      10 augusti, 2010 kl. 10:09

    • Ellis: Too small 🙂 Fast den kanske är snabb 🙂

      10 augusti, 2010 kl. 10:09

  10. Vad söt! Undras hur mycket nytta en sån liten gör? Men helt klart en fräck present!

    10 augusti, 2010 kl. 09:55

  11. Haha den vart bra 🙂

    ah ja då fick du bara 1 tips denna gången, men förhoppningsvis 3 nästa gång 😛

    10 augusti, 2010 kl. 09:55

Kommentera

