Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Det här inlägget genererade i en fiskommentar!

Har fått nån mer men jag hittade inte det inlägget. Kommer från Metro o är ett inlägg från förra sommaren!

Hemhjälp sökes!

Då jag gärna förenar nytta och nöje så blir jag inte direkt ledsen om han söker platsen…. 

 

Är tvungen att städa idag. Försökte in i det sista få med mig barnen till en badplats men de ville inte. Konstiiga barn va?!Kommentaren: Så var det med den jämlikhetskampen när somliga har ett värre tankesätt än de män som trycker ner många kvinnor i skorna med sina skönhetsideal , pateiskt och inget annat.

What can I say. Lite tar man ju åt sig men även fi:sare borde ha humor. Det var ngn som uttryckte att såna som jag förstörde jämlikhetskampen. Själv tycker jag att det är precis tvärtom 🙂

19 svar

  1. Nightmare

    wow vad hände med familjebloggen..detta känns inte bra alls och om jag inte ska tappa hoppet om denna blogg så kräver jag att få se något läckert av kvinnlig härkomst posera på samma sätt..Just Kidding..

    12 augusti, 2010 kl. 09:31

    • Nightmare: Har gjort ett inlägg åt dig nu. Just for you 🙂 Hinner inte svara på dina andra kommentarer nu. Jobbet hägrar!

      12 augusti, 2010 kl. 10:07

  2. Tja, jag håller med faktiskt. Om man själv skulle bli sur av att läsa en blogg där nån gubbe lägger upp en bild av en pinuppa och skriver ”höhö, den här skulle man ha som hembiträde, förena nytta med nöje”, så blir det inte okej helt plötsligt bara för att könsrollerna är ombytta.

    11 augusti, 2010 kl. 06:47

    • D-possen: Lite rätt får jag tillstå att du ´har men mkt beror ju på hur det läggs fram!!

      11 augusti, 2010 kl. 09:20

  3. En sådan hemhjälp tas gärna emot om vederbörande klarar upp mina order 😉 *haha*

    11 augusti, 2010 kl. 06:08

  4. Hasse

    Hej igen !?!?
    Kan jag ringa dej????

    Min Masserati alltid !!!

    11 augusti, 2010 kl. 05:42

    • Hasse: Klart du kan alltid roligt att prata med dig

      11 augusti, 2010 kl. 07:40

  5. hehe jasså , hur gammal är din son då?

    11 augusti, 2010 kl. 04:34

  6. ja du, vissa saknar humor totalt

    11 augusti, 2010 kl. 03:34

  7. Herre Gud, lite humor får man väl ha även om man är från den lede FI? Kram

    11 augusti, 2010 kl. 02:46

    • veiken: vi kanske ska döpa om partiet till farlig intelligens! för ”tyvärr” är ganska många av dem smarta men helt jävla blåsta..

      11 augusti, 2010 kl. 08:41

  8. Har ni fint väder där?
    Mamma kom hem halv 2 :O

    11 augusti, 2010 kl. 02:30

    • Ellis: Bättre sent än aldrig

      11 augusti, 2010 kl. 07:50

  9. Jag hade inte heller tackat nej om han säkte platsen..

    11 augusti, 2010 kl. 01:47

  10. Han på bilden kan ju ta tvättkorgen, tvättbräda saknas ju inte 🙂

    11 augusti, 2010 kl. 01:46

    • KajsaLisa: Haha det har du rätt i

      12 augusti, 2010 kl. 06:28

  11. Jag kan komma å städa åt dej… en brad pitt-bringa i finsk förpackning! 😉

    11 augusti, 2010 kl. 12:49

    • Daniel: ´Haha du är så välkommen. Om du kommer vet jag att det blir städat 🙂

      11 augusti, 2010 kl. 09:50

  12. nej uppdateringen suger på bloggen just nu…. :/

    kanske blir den bättre nu när jag har min egen dator hos mina föräldrar!

    11 augusti, 2010 kl. 12:24

Kommentera

