Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

FI:sare!!

Den här roliga bilden har jag snott av Gurun.

Nu kanske jag kan få en mer elak kommentar än den jag fick av Camilla!  Hon skrev:  Här inne brukar man alltid få sig ett gott skratt så här direkt på morgonen,men inte idag inte….nu blev jag irriterad!!
Nu fick du en elak kommentar 🙂

10 svar

  1. Hahaha jag minns att jag halv 6 imorse sade sömndrucket att jag är feminist när det gäller honom till fd kärleken.. VARFÖR jag sade så är en bra fråga jag minns också att jag sjöng: du suger du suger du suger du suger.

    Jag tror jag blev 12 år igen..

    11 augusti, 2010 kl. 02:24

    • Ellis: Haha konstiga drömmar vi´har ibland

      11 augusti, 2010 kl. 07:51

  2. Miss Juni

    Hahaha…om man ska gå med där kanske? FI. Fast…jag har ju inga 100 000 att elda upp inte… 😦

    11 augusti, 2010 kl. 01:17

  3. Jag fattar inte allt feministsnack??
    Vi är kvinnor – ja
    vi kan – ja
    vi är lika mycket värda som männen – ja

    Vad är problemet??

    11 augusti, 2010 kl. 10:13

  4. Haha. Cool bild! Skickade bilden på den där manstidningen till Batman, han gillade den. 😉

    11 augusti, 2010 kl. 10:07

  5. Det var ju bra att hon skrev att det var en elak kommentar i slutet av kommentaren också.. Så du inte missade det liksom 😉

    11 augusti, 2010 kl. 10:05

  6. Nightmare

    Ha ha ja så kan man ju också se på saken, men själv vill jag ju hellre se mer halvnakna kvinnor 😉 ..Men ibland får man se saker med en gnutta humor och kanske inte ta allt så allvarligt..

    11 augusti, 2010 kl. 09:50

    • Nightmare: Haha jaså du 😉 Näe de verkar vara totalt humorsbefriade 🙂 men så är det väl när man brinner för ngt.

      11 augusti, 2010 kl. 09:58

  7. Nightmare

    ha ha tyckte den var kul och helt Ok.. 😉

    11 augusti, 2010 kl. 09:37

    • Nightmare: Jag undrar om FI:sare också tycker det eller om de är tysta. Jag fick en kommentar av en f:isare en gång när jag lade in en bild på en halvnaken karl. Det är sådana som du, skrev hon som förstör jämlikhetsarbetet. Själv tycker jag att det är precis tvärtom 🙂

      11 augusti, 2010 kl. 09:41

Kommentera

