Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag måste ha varit översnäll i år!!

Jag fick en present på jobbet jag med igår. Jag tänker inte avslöja vad det är men även jag fick ett rim på. Tyvärr har jag kvar både presenten o rimmet på jobbet så jag kan inte delge det heller. Men jag ska hälsa att jag jobbar på systemet INTE apoteket! Haha

6 svar

  1. Nightmare

    Denna var för svår,du får allt lägga ut bilder och rim.. 🙂

    12 augusti, 2010 kl. 07:23

    • Nightmare: Haha. Du missade inlägget där en av mina jobbarkompisar hälsade att jag jobbar på systemet o inte apóteket va?! Så kontentan av det hela blir väck inte den björn som sover..

      12 augusti, 2010 kl. 09:21

  2. Jag tycker du ändå skall lägga ut det minsann! 😀

    12 augusti, 2010 kl. 09:37

    • Ellis: Du vet ju på ett ungefär vad det är!

      12 augusti, 2010 kl. 06:00

  3. Spännande att få veta vad du fått som present..!!!
    Kram!!

    12 augusti, 2010 kl. 08:19

    • Margit: Jag ska nog inte lägga ut det här 🙂 De flesta kan nog gissa sig till vad det är 🙂

      12 augusti, 2010 kl. 08:33

Kommentera

