Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Personlighetstest!!

Jag hittade det här roliga testet hos Tofflan:

Hur många personligheter har du?

Du fick 11 rätt av 40 möjliga

I stort, ju lägre poäng desto närmare är du att vara en enda integrerad personlighet. De flesta får 10-30 poäng, vilket betyder att du har en sund mångfald av personligheter. Du har goda möjligheter att välja personlighet utifrån situationen.

Och det här testet kan man också förlita sig helt på 🙂 Det säger sig själv när det är Expressen som ligger bakom!!

5 svar

  1. Du fick 22 rätt av 40 möjliga.. haha jag är nog mer schizzo än jag själv trodde 😉

    14 augusti, 2010 kl. 12:27

  2. Jag fick 31 av 40 men de stod inte vad det innebar???

    13 augusti, 2010 kl. 10:19

    • Ellis: Att du är schizzo 🙂

      13 augusti, 2010 kl. 10:38

  3. Bara MÅSTE göra det!!
    Resultat: 4 rätt?? Känner mig kanske inte helt så…. enhetlig….

    13 augusti, 2010 kl. 10:16

  4. Haha, sådana test är fånigt lustiga. Jag ska göra det förstås 😉

    13 augusti, 2010 kl. 09:17

Kommentera

