Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Roligt sagt av barn!!

Förr i tiden visste inte mannen var barnen var eller var de kom ifrån. På fars dag firar man  att han förstått det.

 Nina 7 år

           

 I Sverige har vi inga slavar längre. De få som finns är lärare.

 Anton 6 år

 

På många sätt liknar politiker vanliga människor. Det är för att man inte ska genomskåda dem

 

Hilde 10 år

Jag kanske ska bli bög för jag tycker inte så mycket om flickor

 

Henrik 8 år

 

4 svar

  1. Nightmare

    Ha ha Ettan är ju klar favorit..nu vet jag varför jag får present på fars dag..

    15 augusti, 2010 kl. 08:38

    • Nigtmare: Det är ju tanken som räknas iaf 🙂

      15 augusti, 2010 kl. 08:42

  2. hahaha de där har jag med läst i min kalender vi fick från skolan, HUMOR hahahaha

    14 augusti, 2010 kl. 11:53

  3. De klokaste tankarna kommer hoppande ur ett barns mun 🙂

    14 augusti, 2010 kl. 10:53

Kommentera

