Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Safe death med norrmän!!

Det var en tysk, en italienare och en norrman som var dömda till döden.
 Domaren gav dem tre olika val:
 
1: Bli skjuten
2: Bli hängd
3: Få AIDS-virus insprutat i kroppen
 
Tysken sa: ’Skjut mig i huvudet’ PANG! Tysken dog direkt.
 
Italienaren sa: ’Häng mig’. Vips var italienaren också död.
 
Norrmannen sa: ’Ge mig lite av det där AIDS-viruset’.
 
Vakten sprutade in viruset i kroppen på norrmannen, som började skratta
 
så han föll ihop på marken. Vakterna tittade förundrat på varandra och
 
undrade vad som var fel på killen. Sedan sa norrmannen: ’Ge mig en
 
spruta till’. Vakterna gjorde som han sa och sprutade in ytterligare en
 
injektion. Nu skrattade norrmannen så han höll på att storkna, han
 
rullade runt på backen och tårarna bara sprutade. Slutligen frågade ena
 
vakten: ’Vad är det för fel på dig människa?’ Norrmannen flinade och svarade:

’Ni är ju så korkade, jag har kondom på mig!’

16 svar

  1. Den var skitbra. Kramiz

    15 augusti, 2010 kl. 01:01

  2. Miss Juni

    Hahahaha!! Har hört den innan, men hade glömt bort den…den är ju bara BÄST!!!!!!!!!

    15 augusti, 2010 kl. 10:43

  3. Jag kan intyga att deras Sverigehistorier är precis likadana, om inte värre.
    Det är som syskonkärlek =)

    15 augusti, 2010 kl. 09:03

  4. Nightmare

    Ha ha helt ok och tur vi har norrmännen att driva med.. 🙂

    15 augusti, 2010 kl. 08:31

    • Nightmare: Jag undrar om deras historier om svenskar är exakt likadana. Skulle vara kul átt se, ska söka

      15 augusti, 2010 kl. 08:36

    • Nightmare

      kanske bättre att inte veta..deras historier kanske är värre än våra.. 🙂

      15 augusti, 2010 kl. 09:44

      • Nigtmare: Jag pröváde att söka men fick knappt upp ngt.

        15 augusti, 2010 kl. 10:09

  5. godmorgon hihihi den var riktigt riktigt bra, ja se norrmän kramar biggan

    15 augusti, 2010 kl. 06:27

  6. den hade jag aldrig hört innan, den var bra. Hur långt har du till ett bad?

    15 augusti, 2010 kl. 05:46

  7. hehe, ibland är det bra att vara en korkad norrman. 😉

    15 augusti, 2010 kl. 03:02

  8. Är det ingen som kan rädda norrmännen från sig själva 😉

    15 augusti, 2010 kl. 12:37

  9. HAHAHAHAHAHAH så skadad hahahahaha

    14 augusti, 2010 kl. 11:57

  10. Svar: Riktigt så ombytlig är jag inte. Det måste stått fel adress på nåt sätt.

    Godnatt kompis. och sov gott.

    Kram/Gilla

    14 augusti, 2010 kl. 10:53

  11. Jag skrattade jag också, men jag lugnade mej litegrann och rullade inte runt på backen som norrmannen gjorde.

    Svar: Jag glömde kanske att byta adressen, eller hur?. Men det går ju fram ändå. Kram/Gilla

    14 augusti, 2010 kl. 10:45

  12. 🙂

    14 augusti, 2010 kl. 10:42

  13. Det var den bästa Norgehistoria jag hör så länge =)

    14 augusti, 2010 kl. 10:09

Kommentera

