Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bloggtorka, Mobilia o föräldrar!!

De orden passar väldigt bra ihop. Nu blir det ett normalt inlägg för jag har fortfarande bloggtorka känns det som. Idag ska jag ut till Mobilia o handla skor till barnen. Jag  o jag, pappa ska betala. Han är ganska rolig ,vi åker vid 13 vi får väl se hur bakfull jag är annars får du köra!!

11 svar

  1. Haha skadad.

    16 augusti, 2010 kl. 07:13

  2. Bara ni inte köpte foppisar, så… 😉

    15 augusti, 2010 kl. 05:38

  3. Nattis 2.0

    Väldigt likt en fd pojkvän till Snorpan!

    Hon är hemma nu igen!

    15 augusti, 2010 kl. 01:55

  4. Då blir barnen glada förstår jag. Kramiz

    15 augusti, 2010 kl. 01:04

  5. Du vet väl inte vad bloggtorka betyder, så som du är ute ofta och skriver underbara inlägg.

    Det är inte dåligt att du kan ”sko dej” på din Fader. Hihi!

    Nomineringen är du helt och hållet värd också.

    Alla dina kommentarer har mottagits med tacksamhet.

    Men med 115 – 20 minuter verkar det vara lite stort hopp emellan. Hihi!

    Kram/Gilla

    15 augusti, 2010 kl. 12:02

  6. Miss Juni

    Men guuud vilken bra pappa!! (Kan man låna honom ibland??) ;o)

    15 augusti, 2010 kl. 10:42

  7. God Morgon!
    Skönt att man har snälla föräldrar, skor är inte billigt.

    Kram

    15 augusti, 2010 kl. 08:49

    • Petra: Ja det är bra!! Jag har världens tur på så sätt

      15 augusti, 2010 kl. 08:51

  8. Haha, ja du får gå in och kolla.. =)

    15 augusti, 2010 kl. 08:01

  9. Ibland blir det bloggtorka.. 🙂 Vad skönt att du slipper betala skorna 🙂 Din nominering tyckte jag var jättebra med 🙂

    15 augusti, 2010 kl. 07:58

    • Nett: vadå är jag med nominerad? för vad? min galenskap?

      15 augusti, 2010 kl. 08:01

Kommentera

