Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Som man känner sig själv känner man andra eller?!

De har många roliga test på FB och det om vad jag gör om 20 år var jag tvungen att ta!!  Och här har jag två sk vänner till som jag borde säga upp bekantskapen med 🙂

Charlotte

 

1:Du är gammal och letar små pojkar
 
    •  haha jag trort!!
      för 9 timmar sedan
    •  Hmmmmm det är ju sant 🙂
      för 10 minuter sedan

 Ja så är det förstås: de är lite knasiga.. Jaja jag ursäktar dem väl den här gången………

13 svar

  1. Hahaha din lilla snuskomaja!

    19 augusti, 2010 kl. 12:06

  2. Jo, lite galen är jag nog. Bara tänk på att du skrev att jag hade tur som en tokig. Hihi!

    Såg du på TVn, att man kunde få virus genom FB? Jag får nåt sk.t varje gång jag har varit inne där. Det verkar så i alla fall. Jag har ett program, som heter Spybot-SD Resident och det hittar och tar bort spionprogram där. Det har hänt ofta på sista tiden. Om du inte har det programmet, så skaffa det. Det är gratis.

    Sen har jag F-Secure genon Telia, som lär hindra virus att ta sej in. Men det programmet tar inte bort spionprogrammen.

    Vi har inte hämtat oss än, att vi fick tillbaka en helt ny kamera. Det trodde vi ju inte. Men i butiken sa dom att det blev nog billigare för leverantören att skicka en ny i stället för att laga den gamla. Tur som en tokig! Visst!!!

    Kram/Gilla

    17 augusti, 2010 kl. 11:54

  3. ja verkligen , borde igentligen haft med teori boken dit haha då hade jag kunnat softa och läsa samtidigt

    17 augusti, 2010 kl. 11:04

  4. Haha, när jag och min kompis Annette var yngre brukade vi skoja (eller var vi allvarliga?) om hur vi i framtiden skulle bli två snusktanter som satt och lockade småpojkar med godis… *ryser*

    17 augusti, 2010 kl. 10:36

  5. haha ja mer godis åt folket 🙂

    17 augusti, 2010 kl. 10:35

  6. Klart du kommer springa efter småpojkar när du är 80! 😉

    Sv: Det stämmer att ringen är förstor för att passa på rätt finger!

    17 augusti, 2010 kl. 10:30

    • Diana: springa kanske var att ta i men jag kan ju köra över dem med rullatorn 🙂

      17 augusti, 2010 kl. 11:51

  7. haha det är bra att få en lien inblick i framtiden så där 😉

    17 augusti, 2010 kl. 10:24

  8. Nightmare

    ha ha trodde alla kvinnor oavsett ålder letar småpojkar.. 😉
    (Hämnd för ditt förra inlägg om mannens intelligens)

    17 augusti, 2010 kl. 09:22

    • Nightmare: Ja iofs för de yngre männen har ju spänstigare kroppar o ni har ju samma intelligens oavsett ålder 😉

      17 augusti, 2010 kl. 09:25

      • Nightmare

        ha ha ha tack behövde få mig ett skratt.. 🙂 (undrar om det är av samma skäl som vissa män jagar yngre kvinnor.)

        17 augusti, 2010 kl. 09:37

      • Nightmare: Haha för ett kort ögonblick trodde jag att jag fått dig på fall där 🙂 Ngn gång ska jag väl lyckas..

        17 augusti, 2010 kl. 09:44

  9. Nattis 2.0

    SVAR: Jag har också haft de tankebanorna faktiskt!

    17 augusti, 2010 kl. 09:13

Kommentera

