Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tänkvärda ord!!

Det är inte så konstigt att de flesta böner förblir obesvarade för de allra flesta ber på söndagar o det är ju hans lediga dag..

9 svar

  1. Jag är en dålig kristen, jag ber då jag vill något.. illa

    19 augusti, 2010 kl. 12:18

  2. Jasså är det därför. Svar: Spindelnät!

    17 augusti, 2010 kl. 06:22

  3. Precis!! Bättre planering när det gäller böner alltså 😉

    Du har så rätt så. Visst var det ljus Camilla fick. Fast flera 😉

    17 augusti, 2010 kl. 05:09

  4. Svar: Det bör du nog göra. Datorn blir långsmmare om du har fått in spionprogram. Jag prenumererar på PCTidningen och där får man gratisprogram med en skiva. Det finns alltid ett antispionprogram med. Köp en tidning och kolla.

    Kram/Gilla

    17 augusti, 2010 kl. 04:42

  5. ja, det har du ju rätt i

    17 augusti, 2010 kl. 04:09

  6. Så sant 🙂

    Kram

    17 augusti, 2010 kl. 03:48

  7. Nightmare

    ha ha ha ligger mycke i det, men finns det ingen maskin som spelar in sånt för annars har jag slösat en massa söndagar…(va hittar du allt nånstans.. 🙂

    17 augusti, 2010 kl. 03:42

    • Nightmare: Haha. Lite här o där. Just det här var en kompis som hade ett videoklipp på FB ute

      17 augusti, 2010 kl. 03:51

  8. Att ingen har tänkt på det förut!! Å andra sidan är det väl inte ”han” som har ledigt – bara resten av världen. 🙂

    17 augusti, 2010 kl. 03:30

Kommentera

