Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tejp o Silvertejp!!

Lady Diana har ett inlägg om att silvertejp är en bortglömd sak till reparationer. Kan bidra med två stycken anv.områden varav den sista säkerligen kommer från henne själv:

Nu är det natta här. See yóu tomorow my friends!! And sweetdreams o decdia händerna PÅ täcket!!

12 svar

  1. Någon som skall ha tejp är de männen, I RÖVA! Lovar att ozonlagret kommer kunnas räddas då.

    19 augusti, 2010 kl. 12:34

  2. Den dieten verkar kunna vara en som funkar…
    Fast jag tror hellre att jag använder tejpen till att tejpa för siffrorna på min nyinköpta våg.
    🙂

    18 augusti, 2010 kl. 02:45

  3. Vilken fantastisk tejp. Undrar om man kan laga tak också med den. Kramiz

    18 augusti, 2010 kl. 02:07

  4. Tack för tipset! 😛
    /Tofflan-Fettot

    18 augusti, 2010 kl. 01:38

    • Tofflan: Så illa är det nog inte

      18 augusti, 2010 kl. 05:44

  5. Diet tape behöver jag.. Vet du vart man kan beställa?? 😉

    18 augusti, 2010 kl. 09:59

  6. Jag händerna på täcket! Jag är hur oskylding som helst. Gillade den första…

    18 augusti, 2010 kl. 09:24

  7. Verkligen – silvertape kan användas till allt. Har man A kupa och vill ha en rejäl klyfta – silvertape är lösningen ;o)
    Jepp, jag är back nu. Har haft det helt fantastiskt skönt. Nu är det bara att börja ladda inför jobb på måndag :o(

    18 augusti, 2010 kl. 06:35

  8. Går det inte att laga med silvertejp är det trasigt.

    18 augusti, 2010 kl. 06:32

  9. ett bra sätt att få tyst på er tjejer

    18 augusti, 2010 kl. 04:44

  10. God Morgon!
    En gång har jag använt silvertejp och det funkade inte så bra som alla säger.
    Så det är överreklamerat 😉

    Kram

    18 augusti, 2010 kl. 04:38

Kommentera

