Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Busfabriken!!

Åkte ner till Busfabriken i eftermiddags för att ta en kaffe med Petra som var där med sin dotter. Ringde till Émelie o sa att jag var där ihop med Petra. Va är ni där? (Hon trodde att vi var där utan barn).! Ja det är ju gratis för vuxna vrålade Petra i bakgrunden.. Haha vi blev ganska idiotförklarade!! När inte ens barnen vet om man kan tänka sig att åka till Busfabriken utan barn är det då man kan säga att man har kontakt med barnet inom sig?! Haha

8 svar

  1. Det är bra att ha barnasinnet kvar 🙂

    21 augusti, 2010 kl. 11:32

  2. Vad är busfabriken för något? lät … som snuskbutik!

    21 augusti, 2010 kl. 10:56

    • Ellis: Ett lekland för barn

      21 augusti, 2010 kl. 11:22

  3. Hahaha…alla är vi barn.
    Eller? 😉
    God morgon!

    20 augusti, 2010 kl. 07:42

  4. Googlade för att se vad Busfabriken är för något. Ja, jag är ju stockholmare och alltså kanske lite halvbakom, och trodde bara att du hade skrivit ett ”s” för lite. Men Busfabriken kan säkert vara något för mig! En elefant i loggan, dessutom. Är lite elefantfixerad, samlar och så …

    20 augusti, 2010 kl. 07:13

  5. Låter trevligt att ni plockade fram det lilla roliga man har inom sig. Själv ska jag också få något spännande nu. Kramiz

    20 augusti, 2010 kl. 07:12

  6. God Morgon!
    Men man ska ju ha barnasinnet kvar hela livet 😉
    Kram

    20 augusti, 2010 kl. 05:31

  7. Jag förstår att hon blev förvånad

    20 augusti, 2010 kl. 04:27

Kommentera

