Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Impotenta män KAN vara smartare!

Min bloggvän lady Diana är  smart, något vi har gemensamt haha. Men hon har även nåt som inte jag har- LOGISKT tänkande:

P-piller gör dig smart, står det att läsa och frågan är väl inte varför utan varför det behövdes forskning för att komma fram till det.
Egentligen är det ju rätt logiskt. En biverkan till p-piller är minskad sexdrift. Ergo mer blod till hjärnan. Voíla smartare. Undrar om impotenta män är smartare än virila? Det tycker jag ska forskas i.

Om den tesen skulle visa sig vara sann då ska jag sänka mina krav på årsinkomst  (för det brukar ju gå som handen i handsken)  🙂

17 svar

  1. Nightmare

    ”impotenta män är smartare än virila” må så hända men då är jag hellre ”viril” och har blod i alla huvuden för två huvuden tänker ju bättre än ett.. eller.. 😉

    22 augusti, 2010 kl. 11:00

    • Nightmare: Haha vad har du i årsinkomst 😉

      22 augusti, 2010 kl. 11:05

      • Nightmare

        ha ha jadu var går minikravet.. 😉

        22 augusti, 2010 kl. 12:04

      • Nightmare: Haha jag har inte bestämt mig än. Men eftersom du har lyxvarianten så kan jag gå rätt lågt 🙂

        22 augusti, 2010 kl. 12:10

  2. Haha men synd att män inte tar p-piller då..

    22 augusti, 2010 kl. 12:21

    • Ellis: Du vill att de ska bli lite mer jämställda oss i intelligenskvot 🙂

      22 augusti, 2010 kl. 12:41

  3. Vem fan vill ha en smart karl? 😉

    21 augusti, 2010 kl. 10:38

  4. Äsch, kör med gummi, smiter tydligen åt längst bak vid roten så blodet som befinner sig i svällkropparna inte åker tillbaka in i kroppen lika fort på dom. Kan man ju ragga upp en som är halvpotent och halvsmart. En bra kompromiss alltså.

    21 augusti, 2010 kl. 07:21

    • KajsaLisa: Haha tack för tipset!!

      22 augusti, 2010 kl. 07:40

  5. Ja, de måste ju forska fram något positivt bland alla biverkningar man får, som gör att kvinnor fortsätter ta ppiller och då slipper de framställa ett som funkar bra på män.

    21 augusti, 2010 kl. 06:32

  6. Hahaha! Bra slutledningsförmåga där…

    sv: Det är faktiskt väldigt få stolar för uthyrning, dom flesta tar med sig sina egna eller ligger på handdukar. Så jagad av uthyrarna blir du inte. Dock finns det stolar att köpa både här och där, så marknaden är nog rätt mättad. Bra idé annars 🙂

    21 augusti, 2010 kl. 05:21

  7. Ptjaaa, det sägs ju att det bara finns tillräckligt med blod i en mans kropp för att tänka med ett huvud i taget.

    21 augusti, 2010 kl. 05:03

  8. så alla professorer och så skulle vara impotenta då? 😀 😀
    kramar

    21 augusti, 2010 kl. 03:27

  9. Jag tyckte också det var en intressant teori, haha.

    Det är förresten inte jag som är huvudperson i serien, utan en bekant… *S*

    21 augusti, 2010 kl. 02:19

  10. Jag mår mycket bättre med lchf! Lugnare mage, piggare, bättre sömn… finns många fördelar 🙂

    Det finns mycket man inte ska äta! Det är roligare att prata om det man ska äta;)

    Undvik kolhydrater, ät mer av kött och fett. Det är de enkla ‘reglerna’. Fettet ska vara den primära energikällan. I min blogg ser du vad jag komponerar ihop mina måltider av 🙂

    Innan man börjar tycker jag att det är bra om man läser på sig om vad lchf faktiskt är, och vad som händer med kroppen när man äter på det viset. Det har hjälpt mig mycket 🙂

    Kolla gärna dessa sajter, där finns det mycket bra info: http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf
    http://www.lchf.se/

    Kram!

    21 augusti, 2010 kl. 02:03

  11. Det finns tydligen forskning och undersökning på allt. Kramiz

    21 augusti, 2010 kl. 12:31

  12. Hmmmmm… jag som har stopp i en ven borde alltså vara… rätt blåst, då??? 😉

    Kramen!

    21 augusti, 2010 kl. 12:26

Kommentera

