Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Laserdome!!

Vi var på laserdome igår. Barnen hade skitkul och personalen är guld med barnen. Emelie spöade skiten ur grabbarna. Hon hade dubbelt så många poäng som Filip som kom tvåa. Max (Filips kompis) sa: Emelie måste ha fått en pepper..Filip tyckte att det var väldigt logiskt. Haha! Snacka om dåliga förlorare. Hårt att förlora mot tjejer!!

14 svar

  1. Dom lär sig snart att vi tjejer är bäst i ALLT 😉

    23 augusti, 2010 kl. 08:50

  2. Haha jag kom fyra då min klass på 30 spelade. Kände mig skit stolt hahaha

    23 augusti, 2010 kl. 01:09

  3. Vänta bara så upptäcker killarna att det inte är en tillfällighet! Det är bara att rätta sig i ledet….. 🙂 Kram

    22 augusti, 2010 kl. 09:28

  4. Kvinnor kan! 😀

    22 augusti, 2010 kl. 08:48

  5. Nattis 2.0

    SVAR: Haha ja jag är mäkta stolt när jag hittar flera Journey-låtar i hennes spotify 🙂

    22 augusti, 2010 kl. 08:15

  6. Gud jag minns när vi var där för några år sen med jobbet (jag bodde i Finspång då)
    o jag hade illvarma kläder på mig o trodde jag skulle dö…Tappade nog 5 kilo av svettningar o motion (min kropp får en chock när jag rör mig) 😉

    Men kul va det!
    Det kommer att ta tid innan ”Mini” kan hänga på dit, ok om jag lånar dina ungar? 😉

    kram

    22 augusti, 2010 kl. 07:53

  7. Jaså, det var du själv som var boven och hade snott bort texten i bloggen? Jag letade både fram och tillbaka för att se den.

    Svar: Jo, det är fint på Fredriksdal. Och vi missar sällan något där.

    Kram/Gilla

    22 augusti, 2010 kl. 07:19

  8. Nightmare

    Finns tillfällen då även tjejer kan få stå i rampljuset..(bra bortförklaring av pojkarna.. 🙂

    22 augusti, 2010 kl. 07:11

    • Night¨mare: Ja det krävs lite kreativt tänkande för att komma på den. Han är smart Max (Filips kompis) 🙂

      22 augusti, 2010 kl. 07:19

  9. Tack för ditt grattis, det var inte i efterskott, det är i dag som jag fyller år

    22 augusti, 2010 kl. 06:57

  10. det är tufft i den åldern att få spö av en tjej

    22 augusti, 2010 kl. 06:31

  11. Har aldrig testat så jag fattar nog inte riktigt…
    Men nog lät dom som bad loosers alltid 🙂

    22 augusti, 2010 kl. 06:06

  12. Jag hittade inte kommentarslänken till ditt senaste inlägg, så allt tycks vara galet på nåt sätt.

    Jamen! Tjejer är ju BÄST!

    Kram/Gilla

    22 augusti, 2010 kl. 05:48

Kommentera

