Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bloggar som hjärtar BRIS!!

Petra har lagt ut detta på sin blogg.

Det är ju lite av en hjärtefråga för mig så jag kopierade den givetvis. Nu skulle man skriva om ngt som man blivit ledsen över o jag skulle säkert ha bloggmaterial för resten av livet om jag skrev det så jag väljer att inte skriva mer än:det som  gjort mig mest upprörd o ledsen  är att så många vuxna väljer att blunda!!

Bloggare vågar ♥ BRIS!
Till BRIS kan du höra av dig när du behöver prata med en vuxen som lyssnar. Alla upp till 18 år är välkomna till BRIS telefon, mejl och chatt. Men vi märker att äldre tonåringar inte hör av sig lika mycket som unga.

Tänk att många unga mår dåligt, men att inte alla vågar prata om det med någon. När du vågar hjärta BRIS är du med och visar att alla har haft något på hjärtat. Att det brukar kännas bättre när man pratat om det med någon. Våga ♥ BRIS!

Gör så här:
1.    Lägg upp bilden nedan i din blogg.
2.    Berätta om något som någon gång gjort dig ledsen.
3.    Uppmana dina läsare att sprida budskapet vidare!
4.    Lägg till ditt namn som kommentar på denna blogg-sida.
5.    Desto fler som hjärtar BRIS desto fler når vi ut till

5 svar

  1. playwearmicke

    ringde jourhavande präst en gång då jag va liten o papa dog o jag fick fixa allt jag hade ingen koll på hur man betalade en räkning ens.

    PRÄSTJÄVULEN säger iaf jag tycker du ska sova för det gjorde jag då du ringde……..

    nu har jag iaf inget för prästerna.

    men de e ju inte bris. ja mena jobbar man åt bris så warpa man bana himlen o dedär o kommer ännu högre så de skulle nog inte lägga på….men så är ju bris bättre på fler sätt. de ligger inte med små pojkar , vad man vet i samma utsträckning iaf, men åså harom ju inte avlatsbrev o stjäla heller som förlåter dom. de sitter väl vatikanen på .

    man får garva åt eländet

    26 augusti, 2010 kl. 08:58

    • playwearmicke: Vilken jävla vuxen!! Och dessutom präst…Tycker att det är för jävligt hur en del barn blir behandlade o lämnas åt sitt öde utan att ngn ens bryr sig!!

      26 augusti, 2010 kl. 09:59

  2. Som liten tjuvringde jag till bris pga grupptryck o ljög att ja brände ansiktet på NO:n och alla tyckte jag var världens fulaste. jag var en ond unge.

    24 augusti, 2010 kl. 12:39

    • Ellis: Haha ja du var evil redan då 🙂

      24 augusti, 2010 kl. 07:59

  3. mitt nuvarande kk? Vet du mer än jag? haha 😉

    23 augusti, 2010 kl. 10:58

Kommentera

