Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag kanske kanske har lite snuskig fantasi!

En gammal kompis skrev på facebook förut att han hade sittande datajour o då frågade jag ju direkt om det var en finare omskrivning för att titta på p-film 🙂 Så kanske har du lite rätt ansepanse (det går inte att länka sorry) att jag har snuskig fantasi.Men bättre det än ingen fantasi alls 🙂 Kreativt tänkande skulle jag kalla det för 🙂

6 svar

  1. Kreativt tänkande.. jo jo hihi

    24 augusti, 2010 kl. 09:45

  2. Snuskigt kreativt tänkande skulle jag säga 🙂

    24 augusti, 2010 kl. 09:34

  3. Snusk for the win!

    24 augusti, 2010 kl. 12:33

    • Ellis: Då ligger jag bra till för att få ett pris då 🙂

      24 augusti, 2010 kl. 07:53

  4. Snuskig fantasi??? Du??? näääääää……. menar du väl inte ;o)
    En kompis till mg hade oxå en fin kommentar i dag: ”Hurra!! Jag har fixat en kund helt på egenhand” – Hon fick en del kommentarer på den kan jag säga…

    23 augusti, 2010 kl. 09:15

    • Hege: Du tycker också att man kan kalla det för kreativt tänkande va?! Hahha jag förståratt hon fick kommentarer om det..

      23 augusti, 2010 kl. 09:29

Kommentera

