Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens tänkvärda!!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga inom ett visst område

11 svar

  1. Mmm… Det är sant inom många områden… I skolan, på gymmet och exempelvis inom sport. Tagit åtskilliga golflektioner för att bollarna inte gått dit jag har velat och God Knows vad många bra tips & trix jag kan nu ;o)
    Lite besserwisser-varning på mig inom dessa failure-områden ;o)

    De som själva kallar sig ”experter” vill nog dock antagligen inte veta av denna ”sanning” …

    24 augusti, 2010 kl. 10:26

  2. Jahaaaa, är det det som gör en expert. Har funderat lite över det ju 🙂

    24 augusti, 2010 kl. 06:57

  3. Så sant så.
    Tänk om man bara lärde sej nått av alla misstag man gjort/gör…

    Kram

    24 augusti, 2010 kl. 05:25

  4. DÅ ÄR JAG EXPERT! JAG ÄR MISSTAGETS MISSTAG.

    24 augusti, 2010 kl. 03:39

  5. Nightmare

    kan ligga mycke i det..Men undrar vilka misstag en sex-expert har gjort.. 😉

    24 augusti, 2010 kl. 01:44

    • Nightmare: Du kunde ju frågat vilka misstag JAG gjort 🙂

      24 augusti, 2010 kl. 02:06

      • Nightmare

        Ha ha med tanke på du har en familjeblogg så vet jag du hade hänvisat till detta för att slippa svara.. 😉

        24 augusti, 2010 kl. 02:33

      • Nightmare: Haha bra att du tänker till ibland och påminner mig 🙂

        24 augusti, 2010 kl. 02:40

  6. Känner mig lite som en relationsexpert….

    24 augusti, 2010 kl. 01:42

  7. Det är nog därför jag inte handlar på Expert butiken. Kramiz

    24 augusti, 2010 kl. 12:16

  8. ja så är det
    kramar

    24 augusti, 2010 kl. 10:29

Kommentera

