Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Hittat ännu en lägenhet som jag sökt!!

Billigare hyra med ca 750 kronor,91,3 kvadratmeter,centralt, 2 våningar,2 toaletter . Kruxet här är att det inte finns ngn balkong och att det blir en dubbelhyra men jag skulle kunna klämma in sängen däruppe i den lilla smatten vid trappan. Låta pappa smälla upp en LJUDISOLERAD vägg i rummet därnere som har trappan o låta ngn av barnen få det som sitt sovrum. Är den bättre än den förra? Jag tror nog att jag tycker det trots bristen på balkong!

7 svar

  1. Huvudsaken är väl att det går att få till vettiga löningar för sovandet och en egen vrå åt var och en.

    25 augusti, 2010 kl. 10:11

  2. En balkong är ju alltid skönt att ha. Fast du kanske inte ens utnyttjade den och då kan det ju kvitta..
    Planeringen på den såg jättebra ut annars..

    25 augusti, 2010 kl. 08:20

  3. Den ser väldigt trevlig ut, men själv skulle jag inte kunna bo utan balkong.

    25 augusti, 2010 kl. 08:17

  4. Alltså hur är dessa hus uppbyggda är min fråga?
    Hittar du ingen trerummare?

    25 augusti, 2010 kl. 07:49

    • Ellis: Haha. Det är ofta gamla lägenheter inne i stan o förr var det ju modernt med ett finrum o ett allrum

      25 augusti, 2010 kl. 10:27

  5. Jag förstår inte riktigt vad du menar med smatten vid trappan där uppe. Hur ska din säng stå där? Det är ju lite knepigt, när man inte vet måtten.

    Jag har ju blivit så beroende av vår balkong, att jag skulle ha svårt att tänka mej en lägenhet utan en sån. Men du har ju sett lägenheten och har väl öga för proportionerna.

    Hoppas att du får den som är bäst för er tre och där ni trivs bäst.

    Kram/Gilla

    24 augusti, 2010 kl. 10:36

  6. Verkar ju vara en väldigt lämplig lägenhet :o)
    Finns kanske någon liten gräsmatta där ni kan sitta ute ändå…

    24 augusti, 2010 kl. 10:23

Kommentera

