Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Mobilnummer!!

Jag skrev just ner mitt mobilnummer till en kusin och det är verkligen ett  jättelätt telefonnummer. Det kan man få om man flirtar med försäljaren.. En annan försäljare  skulle ha mitt lösenord till en viss sida. Det råkade vara rosenrot.RÅKADE hör ni det ama o decdia!! Det är b la bra för minne o koncentration. Det är bra grejer sa jag. Fast det var ju inte för minne eller koncentration han trodde att jag tyckte det var bra!! 🙂  Det slutade med att jag fick både ett minneskort och ett par bättre hörlurar.. Haha

9 svar

  1. Hahaha! Råkade? Tror inte det va…
    🙂
    Min mamma hade bara sjuor i sitt telefonnummer. När numren började ta slut så skulle alla telnr som började på 7 få en sjua framför sitt telnr.
    – Hur vet du att dom har satt den nya sjuan i början? sa jag.
    – Den kan dom ju ha petat in vart som helst 🙂

    24 augusti, 2010 kl. 06:40

    • Ama: Haha det är ju lite svårt att bevisa förstås

      24 augusti, 2010 kl. 10:04

  2. Jag älskar mitt nr och vill inte byta – vissa säger att de svårt men jag tycker de har ett klang i sig. 😀

    24 augusti, 2010 kl. 03:46

  3. Nattis 2.0

    Hela vår familj har lätta nummer, vi har sagt att min systerdotter är förståndshandikappad och behöver ha ett lätt nummer…. det är en lögn.

    Har dessutom samma nummer hem och till mobilen förutom riktnummer då.

    24 augusti, 2010 kl. 02:52

    • Nattis: Så decdia skyllde alltså på Batman 🙂

      24 augusti, 2010 kl. 02:59

  4. Rosenros får också en att bli lite extra kåt…

    Jag har också fixat jätte lätta nummer till oss, det är bara att ringa sin operatör och säga att man inte klarar av de nummer som man automatiskt fått.

    24 augusti, 2010 kl. 01:12

    • Diana: Nu ska du ju inte vara sådär 🙂 Är det tacken för att jag länkade dig!?! Att ta ner mig på jorden direkt. UTAN gulligull först… Och dig tror dem ju på direkt när du säger att du inte klarar av ett nummer 🙂

      24 augusti, 2010 kl. 01:32

  5. Haha…ja,med flirt kommer man långt 😉
    Kram!

    24 augusti, 2010 kl. 11:35

  6. Flirtis där! De ska vara du till det. Var han snygg?

    Svar: Hr du sagt nåt än till gossen?

    PS Historierna nedan är jättebra! DS.

    Kram/Gilla

    24 augusti, 2010 kl. 10:52

Kommentera

