Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

O nu blir det reklam!!

Var o klippte mig i måndags. Klipper mig alltid hos Leila på busfabriken. Hon är så duktig och dessutom är hon jättetrevlig,snäll o rolig. Och inte blir det sämre av att hon gillar min humor. Sist frågade hon om jag ville att nacken skulle synas. Näe det verkar ju dumt ifall man får en finne sa jag..Så om ngn av er har vägarna förbi Lkpg så åk till Busfabriken och klipp er.

Priserna är gamla. Nu kostar det ungefär 50 kronor till men det är billigt ändå för hon är jätteduktig

15 svar

  1. Vill du hellre ha en finne på halsen?

    26 augusti, 2010 kl. 09:52

    • Bengt: jag ade en på ryggen ett tag 🙂

      26 augusti, 2010 kl. 10:14

  2. När det är på tv brukar jag gå på toa eller nått 😉

    26 augusti, 2010 kl. 08:23

  3. Uff, jag måste oxå klippa mig. Måste komma ihåg att boka tid!

    26 augusti, 2010 kl. 07:27

  4. Jag skall me fixa håret – dock nu på måndag! klippa o fixa utväxten! 🙂

    26 augusti, 2010 kl. 07:22

  5. jag rakar mig så tyvärr blir det inget besök där för min del

    26 augusti, 2010 kl. 06:19

  6. Kan du tänka dej, men jag sparar faktiskt dom pengarna också, för jag klipper mitt hår själv och även Sibbelins. Han färgar mitt med henna. Så vi har faktiskt en ännu lägre kostnad. Dessutom sparar jag ju pengar på resan dit också 😉

    Svar: Jag vinner gärna ett par miljoner också utan att behöva bli av med grannarna. 😉

    Kram/Gilla

    26 augusti, 2010 kl. 04:32

  7. Skönt med en frisör man trivs med

    26 augusti, 2010 kl. 12:29

  8. Får väl köra upp dit och klippa mig då. Kramiz

    26 augusti, 2010 kl. 11:49

  9. Nightmare

    ha ha säg inte det..jag kanske bara förvirrar dig lite.. 😉

    26 augusti, 2010 kl. 10:34

    • Nightmare: Jag vet inte hur jag kunde missa din kommentar. Åven jag har mina fläckar 🙂 Fast jag förstår att det måste vara väldigt svårt att ta till sig 🙂

      26 augusti, 2010 kl. 10:41

  10. Ska absolut ha det i åtanke om jag kommer dit 🙂

    26 augusti, 2010 kl. 10:33

  11. Lite långt att åka för mig så jag fick hålla tillgodo med Ohlssons frisörer 😉

    26 augusti, 2010 kl. 10:01

  12. Nightmare

    Blir lite långt att åka och dyrt med tanke på bensinpriserna men tack för tipset.. 😉

    26 augusti, 2010 kl. 07:17

    • Nightmare: Nu VET jag definitivt att du inte bor i linköping

      26 augusti, 2010 kl. 07:21

Kommentera

