Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

I survived!!

Vi överlevde gårdagen. Trots att det är dåligt med hyfs här. Slagsmål och utspilld grogg på min jeansjacka o halva håret. Ja det var inte jag som var i slagsmål och vi hade ganska kul trots att vi inte kände någon. Fick den sämsta raggningsrepliken ever: Du har allt jag nånsin velat ha 🙂  Jag började asgarva. Fast å andra sidan kan man göra ett tillägg på:av barn o fulla får man höra sanningen till att omfatta även Mjölbybor 😉

Nu ska vi till en annan stor metropol i Östergötland o göra ÖB osäkert!!

15 svar

  1. Bättre raggningsrepliker än så finns de ju. Han kunde ju ha ansträngt sig lite i alla fall hihi
    Kul att ni hade så skoj..

    30 augusti, 2010 kl. 10:22

  2. Varför tog du inte chansen när du fick den? 😉 Men ni hade ju kul i alla fall verkade det som?

    Svar: Du ska inte vara så ödmjuk av dej. Det passar inte din stil!!!!!

    Kram/Gilla

    29 augusti, 2010 kl. 09:03

  3. Haha, en sån urkass raggningreplik hade jag fallit som en fura för 😉

    29 augusti, 2010 kl. 06:49

  4. Nightmare

    ” Du har allt jag nånsin velat ha” så han ville byta kön? 🙂
    Bra ni överlevde ialla fall.. 😉

    29 augusti, 2010 kl. 06:26

    • Nightmare: Haha vilket bra svar. Om jag får repliken igen ska jag svara det 🙂

      29 augusti, 2010 kl. 07:54

  5. Grattis till att du överlevde. Handledare för överlevnadskurs sedan?
    Nu vet du inte vad du gick miste om 🙂 🙂

    29 augusti, 2010 kl. 05:48

  6. sv: Jo, det är sardiner och dom är gigantiska här nere om man jämför med dom man får i burkarna hemma. Säkert genmanipulerade eller nåt 😉

    29 augusti, 2010 kl. 05:00

  7. Synd att det var en grogg och inte öl – det är ju så bra för håret 🙂

    29 augusti, 2010 kl. 04:58

  8. Haha, var han (hon?) snygg?

    29 augusti, 2010 kl. 03:48

    • diana: Näe det kan jag väl inte påstå. Ganska alldaglig. Och det var en han

      29 augusti, 2010 kl. 04:10

  9. DU SKULLE JU TA CHANSEN!

    29 augusti, 2010 kl. 01:34

  10. Jädrans Mjölbybor som inte kan vara nyktra och hålla sig från slagsmål. Kramiz

    29 augusti, 2010 kl. 12:48

    • Roggan: Nu är det Mjölby vi pratar om 🙂

      29 augusti, 2010 kl. 09:06

  11. Östergötland verkar vara en väldigt farlig plats på vår planet. Och Usama bin Ladin – ryktades det inte att han bor i Finspång?

    29 augusti, 2010 kl. 11:33

Kommentera

