Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Ansvarsbefriad!!

I take no responsibiltiy for my actions. Allt är Marias fel 🙂 Rökte i lördags, lite igår o lite idag. Bestämde mig för att slänga de som var kvar…

Klicka för mer information om detta ordspråk! Som regel undviker jag frestelser – om de inte är oemotståndliga.
Mae West (1892-1980)
Nåt som är ganska roligt med mig är att jag bestämmer mig redan när jag är nykter men på så sätt slipper jag bli besviken på mig själv iaf 🙂 Nivån är ju redan lagd då!!
 
  Mae West
14 svar

  1. SLÄNG DEM!!!!

    31 augusti, 2010 kl. 02:47

  2. Även om du rökt några dagar så är det ändå bra att du tog beslutet att slänga dom som var kvar.. En dag i taget..

    31 augusti, 2010 kl. 10:37

  3. Duktigt att slänga dom som var kvar!

    31 augusti, 2010 kl. 09:39

  4. Meeeen HALLÅ!! Det enda jag har fått höra sen JAG slutade är att ”det är ju SÅÅÅ otrendigt att röka” så nu slutar du upp med di däringa dumheterna DIRRRRRREKT!

    ÖGONABÖJ!

    Annars kommer jag till Lkpg o visar…..”u now what” MOHAHAHAAHAHAHAHA

    31 augusti, 2010 kl. 12:23

  5. Nightmare

    ha ha vet ju inte dina önskemål angående stora pojkar, men tror du kan välja fritt.. 😉

    30 augusti, 2010 kl. 10:41

    • Nightmare: Haha det är inte riktigt så bra 🙂 Kan berätta en hemlis: de flesta är faktiskt ganska rädda för mig trots att jag inte kallas nightmare 🙂

      30 augusti, 2010 kl. 10:48

      • Nightmare

        rädda för dig..inte då du som verkar vara en sådan snäll och söt liten flicka..Och kallas inte Nightmare..jag är Nightmare. 😉

        31 augusti, 2010 kl. 05:16

      • Nightmare: Ja visst är det lustigt 🙂 Jag kräver mer bevis om att du ÄR nightmare o inte bará kallas det 🙂

        31 augusti, 2010 kl. 10:06

  6. Nightmare

    Ska försöka ha överseende med ditt tidigare rökande då du trots allt slängde dom som var kvar.. 🙂 just having fun..

    30 augusti, 2010 kl. 10:14

    • Nightmare: Haha visst var jag dum… som slängde dem. Bad influence av Petra där 🙂

      30 augusti, 2010 kl. 10:18

      • Nightmare

        Tror du missade något där..Var väl lite otydlig igen..
        Tror du får leka med dom stora pojkarna även om du inte röker.. 😉

        30 augusti, 2010 kl. 10:24

      • Nightmare: Haha tror du det.. Hur stora 😉

        30 augusti, 2010 kl. 10:30

  7. Illa vad sade Filip då?

    30 augusti, 2010 kl. 10:00

    • Ellis: Han vet inget. Behöver ju inte berätta för honom eftersom jag inte tänkt börja igen. Nu ska jag låta bli tills streetpack

      30 augusti, 2010 kl. 10:02

Kommentera

