Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Tvätt o sedan FK vilka äventyr jag förtar mig!

Ja man kan bli mördad i tvättstugan o på FK kan man ju dö av tristess av den LÅÅÅÅÅÅÅÅNGA väntan. Like living on the edge you know!!Nu är jag snart färdig med tvätten. Så tråkigt att tvätta o inga frestelser att falla för så långt ögat kunde nå!!

Jag tryckte o tryckte men inte ens Sussi som jag lånat bilden av dök upp. Himla dåligt Sussi o skyll varken på panel eller avståndet

16 svar

  1. Nightmare

    ”familjeblogg” bra med svepskäl.. 🙂

    3 september, 2010 kl. 10:55

    • Nightmare: Alla ursäkter är bra utom.. 🙂

      3 september, 2010 kl. 09:15

  2. Nightmare

    Verkar vara en hemsk stad du bor i och får väl hoppas du kommer ur tvättstugan med livet i behåll.. Så du kan båda laga mat och tvätta och är pedantisk, måste vara fel för inte finns det sådana kvinnor.. 🙂

    2 september, 2010 kl. 08:42

    • Nightmare: Jag kan både det ena o det andra 😉

      2 september, 2010 kl. 09:06

      • Nightmare

        Impad och kan du ge några exempel på vad du menar med ” ena o det andra ” 😉

        3 september, 2010 kl. 05:23

      • Nightmare: Än en gång får jag hänvisa till att detta är en familjeblogg 😉

        3 september, 2010 kl. 07:30

  3. Nästa gång kan du ju skoja till det med att fylla diskmedel i sköljmedelsfacket – kan kanske bli kul eller nåt?

    1 september, 2010 kl. 04:30

  4. Bah vad irri! 😀

    31 augusti, 2010 kl. 09:13

  5. Du är minsann en modig kvinna!!! Du borde vara med i Fångarna på Fortet!!
    Kram.

    31 augusti, 2010 kl. 08:54

  6. jag har egen tvättmaskin så jag slipper det där med tvättstuga nu förtiden så himla skönt att tvätta när jag vill,
    kram å ha en goo kväll

    31 augusti, 2010 kl. 06:44

  7. Jag har också tvättat idag. Alldeles själv. Hade glömt bort den där knappen 🙂

    31 augusti, 2010 kl. 03:03

  8. Haha, jag tror inte man brukar tänka på ”risken att dö av tristess” om man säger att nån lever riskfyllt…

    31 augusti, 2010 kl. 01:13

    • D.possen: Det har du alldes rätt 🙂

      2 september, 2010 kl. 11:25

  9. Jag väljer nog tvättstugan före FK. Kramiz

    31 augusti, 2010 kl. 11:10

  10. jag borde också tvätta men……..
    kramar

    31 augusti, 2010 kl. 10:42

  11. haha va fan.. Jag som knappt orkar tvätta åt mig och sambon!! 😉
    Dessutom står det ju faktiskt att om ingen svarar får du tvätta själv!!! hihi

    31 augusti, 2010 kl. 10:39

Kommentera

