Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Mitt horoskop!!

Du tycker om att förvåna människor genom att göra eller säga oväntade saker. Nu fattar du ett beslut som förvånar t  o m dig själv. Men de stora förändringar du vill ha kräver mkt planering. Så gör inget förhastat.

Antagligen kommer jag att vara rationell o logiska nog att inte ta den 3:a jag sett. Den har en öppen spis o jag kan se framför mig hur jag sitter uppkrupen i soffan med en kopp varmchoklad o en pläd över mig. Emelie vill hellre ha en 4:a vi sett. Sade till henne att man kan ju grilla machmallows o korv i spisen. -Är det vanligt sa hon?  -Näe antagligen inte sa jag. Och så kan man ju hälla grillkol i spisen o grilla kött sa jag. – Ja det verkar ju ännu mera normalt!! Haha sicka barn jag har. Tur att de tänker lite bättre än mig i vissa lägen..

13 svar

  1. tokroliga är ni i vilket fall 🙂
    kramar
    lösenordet?

    4 september, 2010 kl. 07:21

  2. Nightmare

    Trodde du visste mannen alltid har rätt.. 😉

    3 september, 2010 kl. 10:52

    • Nightmare: Har du kvar den mardrömmen 🙂

      3 september, 2010 kl. 09:17

  3. Nightmare

    Låter som en god ide att vara lite logiskt även om ni kvinnor ha svårt för det, 😉 och kanske hitta en lägenhet med sovrum så det räcker..

    2 september, 2010 kl. 09:29

    • Nightmare: Jag har inte bara LITE svårt för det 🙂 Grillar hellre korv 🙂

      2 september, 2010 kl. 09:39

      • Nightmare

        ha ha korv är ju gott men hitta en fyra med balkong och då kan du grilla korven på balkongen.. 🙂

        3 september, 2010 kl. 05:22

      • Nightmare: Även en man kan ha rätt ibland 🙂 men det är högre mysfaktor med en öppen spis

        3 september, 2010 kl. 07:31

  4. Ja men det kunde ju vara riktigt mysigt ju 😉
    Men det är klart att en 4:a vore bättre för er.

    Kram

    2 september, 2010 kl. 04:29

  5. Looooove öppna spisar, eller braskaminer, eller kakelugnar. Har ingen själv, men skulle jättegärna vilja ha.
    Men…. jag hade tagit 4:an i alla fall… hellre bekvämlighetet alla dagar i veckna, än lite brasmys några kvällar om året. Ni kan ju faktiskt grilla marschmallows över ett gäng värmeljus….

    2 september, 2010 kl. 04:10

  6. Grilla korv verkar mysigt. Kött mer krångligt.

    2 september, 2010 kl. 01:08

  7. Försök hitta en lya med TRE sovrum?

    2 september, 2010 kl. 11:16

  8. Fast en trea blir mindre att städa än en fyra. Kramiz

    2 september, 2010 kl. 10:51

  9. Hahaha…tur att man har barnen,som kan tänka åt en,ibland;)
    Kram på dig!

    2 september, 2010 kl. 07:19

Kommentera

