Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Mardrömmar!?

Börjar tro att Nightmare har försökt att ge min son mardrömmar. Det första han gjorde när han vaknade var att sjunga No woman No cry

9 svar

  1. haha grym låt!

    5 september, 2010 kl. 02:34

  2. Nightmare

    ha ha eller väck inte den björn som sover.. 🙂

    4 september, 2010 kl. 06:16

    • Nightmare: Jaså det har du lärt dig 🙂

      4 september, 2010 kl. 06:41

  3. Han vill nog vara extra snäll mot dig. Kramiz

    4 september, 2010 kl. 01:18

  4. Nightmare

    Som sagt jag är ju inte ”Nightmare” för nöjes skull men denna gången är jag nog oskyldig för har min lediga helg 😉
    Smart grabb.. 🙂

    4 september, 2010 kl. 11:02

    • Nightmare: Svårt att tro att han har sina starkaste influenser från mig 🙂

      4 september, 2010 kl. 11:11

      • Nightmare

        Vissa saker har jag lärt mig undvika kommentera..:) (just kidding..

        4 september, 2010 kl. 11:24

      • Nightmare: Ja vad gör man inte för ”husfriden” 🙂

        4 september, 2010 kl. 04:50

  5. Hahaha…han vet redan nu att kärleken kan vara komplicerad 😉
    God morgon!

    4 september, 2010 kl. 09:21

Kommentera

