Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Det motsatta könet!!

Åtta av tio män förstår sig inte på det motsatta könet.

 

Finns det något du tycker är svårt att förstå med kvinnor?

Vad de egentligen menar 43%

Deras humör 35%

Deras tankar 29%

Deras känslor 22%

När de vill ha sex 17%

Hur de vill ha sex 11%

Nej, inget av ovanstående 18%

Vet ej 6%

Haha vad är det som är så svårt att förstå. Tycker att vi är ganska lika! Eller kan det möjligen vara så att jag tolkar allt så som jag tycker att det ska vara, haha!
 Läste det är intressanta inlägget från aftonbladet hos lady diana.

 

Tycker ni att det är så stor skillnad på män o kvinnor?

15 svar

  1. Gurra

    Hej begriper mig inte på värför hon påtalar ( du har ju aldrig tid ?) och säger ja till lunch mm , men gör sig oanträffbar då ?!

    12 december, 2010 kl. 09:33

    • Gurra: Antagligen beror det på att hon är snäll o inte vill såra dig. Men det ÄR precis det man gör när man inte vill/törs säga som det är. Misströsta inte. Det fins ngn för oss alla (förhoppingsvis).

      12 december, 2010 kl. 10:03

  2. Janne har slutar försöka förstå mig haha

    6 september, 2010 kl. 12:32

    • Ellsan: JAG förstår dig iaf gumman!! Vi är rätt lika du o jag

      6 september, 2010 kl. 06:27

  3. Janne

    JA! Ni är så svåra att förstå. Helt omöjliga skulle jag vilja kalla det och det som är jobbigast är att ni inte säger vad ni menar i raka ord utan förutsätter att vi ska förstå vad ni menar. Men jag älskar er alla trots detta. 😉

    4 september, 2010 kl. 08:44

    • Janne: Jag förstår inte riktigt vad man ska förväntas säga. Jag tycker att jag är som en öppen bok o alltid är rak i min kommunikation men jag har fått samma ”klagomål” själv. Kanske man förändras i sin kommunikation efter ett tag o förväntar sig att den andra ska förstå vad man menar! Vi kvinnor har en tendens att glömma sånt basic tror jag..

      4 september, 2010 kl. 08:58

  4. Nightmare

    klart det är stor skillnad på män och kvinnor..Missa du biologilektionen i skolan eller? 🙂

    4 september, 2010 kl. 08:40

    • Nightmare: Haha jag har lagt märke till vissa anatomiska skillnader 🙂

      4 september, 2010 kl. 08:47

      • Nightmare

        ha ha du har märkt den skillnaden i alla fall..Och i övrigt kan jag bara instämma med Janne..

        4 september, 2010 kl. 09:15

      • Nightmare: Ja,jag är ganska observant sådär 🙂

        4 september, 2010 kl. 09:25

  5. På fest umgås jag med båda men i sängen kvinnor. Kramiz

    4 september, 2010 kl. 08:37

  6. Hej hej
    Hur har du det ikväll, jag kollar på dansfeber

    4 september, 2010 kl. 07:24

  7. Bara man pratar med varandra så brukar det mesta lösa sig:).
    Ha en fin kväll!!

    4 september, 2010 kl. 07:15

  8. Har de svårt att fatta 😉 Rak kommunikation brukar funka annars 😉

    4 september, 2010 kl. 07:03

    • Nett: Ja det är ju män som de pratar om 🙂

      4 september, 2010 kl. 07:07

Kommentera

