Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Känslor!! Eller på tal om män!!

Jag är så glad!! Igår var det en man inne på jobbet som jag reagerade på igen! Det måste ha varit fjärde eller femte jag reagerar på i år iaf..Och varje gång det hänt så har jag  trott att jag inte kunnat reagera starkare. Men det har visat sig vara helt fel! Igår var det en jobbarkompis som expedierade en karl i egenvården och jag tittade på honom o log lite som man gör när man ska vara artig. Han log ju givetvis tillbaka OCH vilket leende!! Ni har ju sett hur de reagerar i tecknade serier. Cashing !! Tänderna gnistrade också på honom..Var tvungen att vända mig bort från honom. Förlägen som en tonårsflicka. Ont i magen som höll i sig i flera timmar. Och ett hjärta som dundrade på i 180!! Och ändå så gjorde han inte mer än att le!  Tycker det är så kul att jag fortfarande kan ha såna känslor för en man. Det närmaste jag varit dessa känslor var år 2004. Sedan dess har jag bara sett på män som sexobjekt om man bortser från i år då känslorna för män gradvis har växt sig starkare som t ex för snickaren. Jag är så himla glad över det!! Det visar ju att jag inte är ett helt hopplöst fall. Jag har inte velat berätta ngt för ngn ifall jag betraktas som karltokig så jag berättar det för er först. Har alltid haft svårt att ty mig till män som inte är mina vänner men det beror nog på min uppväxt o så att jag inte varit singel så stor del av mitt liv. Är det normalt att reagera på män så här ofta? Eller börjar jag bli desperat?

24 svar

  1. Var ju bara tvungen att se vad mer för kommentarer du har fått om detta. Jag kan säga som så i mitt fall och jag tror att det är så för de flesta kvinnor. Att man lever upp på ett helt annat sätt när man närmar sig 40.. Fast på mig började det redan strax efter 30 😉

    6 september, 2010 kl. 05:49

  2. Så kände ja me en tid, sedan lade de av, nu bryr ja mig inte så mycket.

    6 september, 2010 kl. 12:38

  3. Så där funkar jag fortfarande 🙂

    5 september, 2010 kl. 08:20

  4. Nightmare

    ” sett på män som sexobjekt ” ajaj vi som är så mycke mer än så.. 😉 (just having fun..

    5 september, 2010 kl. 03:23

    • Nightmare: Jag vet. Det tog några år för mig att läka antar jag

      5 september, 2010 kl. 07:54

  5. Tror det är dags för dig med ett snack med Dr. Phil. Kramiz

    5 september, 2010 kl. 12:00

    • Roggan: Haha. Kanske det!!

      5 september, 2010 kl. 08:27

  6. Det är helt jättenormalt, i alla fall om du frågar mig. Nu är ju jag lyckligt gift, men att ge och få bekräftelse på det här sättet – det tror jag gör att man växer som person. Helt oskyldigt – om man inte vill att det ska bli ”skyldigt” förstås 😉
    Och så låter det himla trevligt också 🙂

    5 september, 2010 kl. 11:06

  7. Det är ju jättehärligt att reagera så. Kollade du inte om han var gift eller upptagen! Det skulle du ju ha gjort. Nu kommer du väl bara våndas och undra 😉

    5 september, 2010 kl. 10:58

    • Sussi:: Haha hur visste du att jag inte gjort det? Inte så mkt att våndas över för jag har aldrig sett honom på jobbet förut så han lär nog inte komma tillbaks..

      5 september, 2010 kl. 11:57

  8. Miss Juni

    Normalt eller inte…jag tycker det låter helt UNDERBART!! Och tycker att du ska njuta av känslan, och sluta fundera så mycket…

    5 september, 2010 kl. 10:40

  9. Ha ha, det låter härligt, tycker jag! 😀 Njut, fundera inte så mycket!

    5 september, 2010 kl. 08:28

    • Tofflan: Dont think just do!! Säger alltid en kompis till mig när han tycker att jag ( vi kvinnor )är experter på att analysera allt i överkant

      5 september, 2010 kl. 12:17

  10. Kärlek vid första ögonkastet…det har vi väl alla hört att det finns.
    Nä…jag tror inte att du är desperat,jag har hört att ju längre tid man är singel desto kräsnare blir man.
    Fortsätt känna som du gör, du 🙂
    God morgon!

    5 september, 2010 kl. 07:29

  11. Tycker att det är helt normalt, det visar ju bara på att du är mänsklig 😉 Fortsätt känna så… Du lever och du är kvinna 🙂

    5 september, 2010 kl. 05:37

    • Nett;: Tack! Jag känner mig mer levande nu än när jag bara var ute efter en sak

      5 september, 2010 kl. 12:30

  12. var glad över att du reagerar på det sättet

    5 september, 2010 kl. 05:21

  13. Nu har den landat. Är det så att du blir sämre? Men du tar broms…vilken tar du? Det är en skitsjukdom…och man får ju liksom leva med the rest of tha life…vilket är hårt och så dumt.
    Kram

    5 september, 2010 kl. 12:39

    • messan: Jag tar inga mediciner o inte har jag lagt om mitt liv heller. Jag blir bara gradvis sämre men jag har inga jätteproblem. Det värsta är väl dubbelseende o taskig balans

      5 september, 2010 kl. 11:53

  14. Nattis 2.0

    SKönt att känna att du lever även i det området! Själv är jag död sen 2002.

    5 september, 2010 kl. 12:02

    • Nattis: Först i år har de känslorna kommit.

      5 september, 2010 kl. 12:35

  15. 4 september, 2010 kl. 11:57

  16. Mmmm det låter spännande det där. Tänk att man kan regera så starkt på en person…elller jag menar en man.
    Vi är med än så länge…men det kostar…jag får liksom inte få ett nytt skov…
    Lite lagom jobbigt.
    Kram till dig

    4 september, 2010 kl. 11:27

    • Messan: Stackars dig. Jag får alrig skov blir bara långsamt sämre

      4 september, 2010 kl. 11:30

Kommentera

