Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Bungyjump vs horbesök

– Vad är det för likhet mellan bungy-jump och ett horbesök?
– Vet ej!
– Det kostar ungefär lika mycket, är häftigt lika kort tid, och går gummit sönder är det inte roligt längre..!

9 svar

  1. Endå vill jag bara testa bungyjump haha

    6 september, 2010 kl. 12:43

  2. Nattis 2.0

    Nu har jag också skrivit om SD, ett inlägg, en total diss.. liksom en gång för alla 🙂

    5 september, 2010 kl. 05:11

  3. Nightmare

    ha ha Bungyjump har jag gjort alltså bara det andra kvar så kan jag jämföra.. 🙂

    5 september, 2010 kl. 03:24

    • Nightmare: Haha ja det är nog inte så mkt att stå efter 🙂 om de inte kör med regnrock förstås 🙂

      5 september, 2010 kl. 07:56

  4. Hahahaha 🙂

    5 september, 2010 kl. 02:20

  5. Haha, det var många likheter det 🙂

    5 september, 2010 kl. 01:09

  6. haha den var bra och så sann.
    Samma här, hoppas på pillret.

    5 september, 2010 kl. 12:16

  7. Haha, den var riktigt rolig 🙂
    Ha en fin söndag!

    5 september, 2010 kl. 12:03

  8. Den var bra. Kramiz

    5 september, 2010 kl. 11:56

Kommentera

