Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historia!

På morgonen berättade hustrun:
– Tänk att jag drömde så underligt i natt. Jag drömde att jag var på en auktion, där dom bara sålde pittar. Den ena ståtliga apparaten efter den andra bars fram och man fick bjuda så mycket som man tyckte att den var värd.
– Hade dom någon som min? frågade mannen.
– Fjutt! sa hustrun. Sådana som din sålde dom för femtio öre knippet!
Nästa morgon berättade mannen att han hade drömt om en auktion, där dom sålde muttor. Där kunde man få bjuda på dom allra finaste muttor, precis som man tyckte de var värda.
Efter en stund blev hustrun nyfiken och frågade:
– Fanns det någon som min?
– Jajamen, sa mannen. Det var i den auktionen hölls…

11 svar

  1. hahaha
    kramar

    6 september, 2010 kl. 03:57

  2. Naaaah ja har hört bättre 😀 Trots att de natthumor tid just nu.

    6 september, 2010 kl. 12:11

  3. Hahaha! Den stående (!) historien uppe i Skellefte´ (ja det uttalas så) var att:
    Det var som att vifta med en limpa i en trappuppgång 😉

    5 september, 2010 kl. 10:22

  4. Nightmare

    ha ha den var bra.. 🙂

    5 september, 2010 kl. 09:13

    • Nightmare: Vilken kategori hamnar du i då 😉

      5 september, 2010 kl. 09:19

      • Nightmare

        ha ha ajaj osis med du driver ju en familjeblogg så svaret får bli ”den har puls” 😉

        5 september, 2010 kl. 09:27

      • Nigtmare: Haha bra svar 🙂 Filip undrar vad jag garvar åt…Kan inte gärna förklara 🙂

        5 september, 2010 kl. 09:36

  5. Hört den innan men den är lika bra för det. Kramiz

    5 september, 2010 kl. 08:32

  6. Haha den vart bra 🙂

    5 september, 2010 kl. 08:13

  7. hahahaha guuu va bra,
    ha en toppen ny vecka

    5 september, 2010 kl. 08:12

Kommentera

