Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens intelligenta tanke!!

 

Ama frågade om jag skulle köra ett intelligent inlägg idag o jag svarade att hela min blogg är full av intelligenta inlägg o att det bara är att söka på valfritt ord så kommer det komma upp ett supersmart  inlägg.Eller inte kanske!! Kan ju vara rätt kul att se vad ni får upp för ngt om det är nån av er som vill pröva.. Så där hjälte on mig med dagens intelligenta inlägg

10 svar

  1. Haha! Jag sökte på ”intelligent” och fick upp följande:

    https://kloppan.wordpress.com/2010/04/14/blondinhistorier/

    Är du möjligen blond innerst inne? 😉

    7 september, 2010 kl. 09:00

    • Ama: Haha det var ju typiskt att den skulle komma upp i synnerhet som Tofflan fick en bra 🙂

      7 september, 2010 kl. 09:27

  2. Ja den finns säkert på DVD, BBC brukar vara snabba med att producera DVD:s
    Tack för omtanken, dras fortfarande med envis huvudvärk men det går nog snart över

    6 september, 2010 kl. 09:44

  3. 😆 Jag sökte på gurka och fick träff på följande inlägg
    https://kloppan.wordpress.com/2010/02/07/jattesmarrig-raksallad/
    Det här var ju skitkul!!!
    Ska du ha mitt nya lösen? Har du kvar samma mobilnr eller ska jag mejla?

    Kramen!

    6 september, 2010 kl. 09:07

    • Tofflan: Tänk vad förvånad ama kommer att bli… Ja jag har kvar samma mobilnummer så skicka gärna

      6 september, 2010 kl. 09:29

      • Kommer strax ett sms till dig! 😀

        6 september, 2010 kl. 10:17

  4. Haha du är bra skadad mor lilla.

    6 september, 2010 kl. 08:41

    • Ellis: Äpplet fáller inte långt ifrån päronträdet you know 🙂

      6 september, 2010 kl. 09:14

  5. Vad spännande med lägenheterna. Hoppas du får den du helst vill ha. Vilken är det?
    Det gick bra idag…men är trött.

    6 september, 2010 kl. 08:25

  6. Haha hur kan du få för dig något sånt? 😉

    nej allvarligt, jag är en sucker för jeanskjol…äger rent för många haha

    6 september, 2010 kl. 08:15

Kommentera

