Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag är om inte intelligent så iaf seriös med mina gurkor!!! Haha

Tofflan gjorde en sökning o trots hennes något ”oseriösa” ordval så var det ett ja inte intelligent inlägg men väl så seriöst!! Pilluttan dig ama da tvivlare!!

Jag sökte på gurka och fick träff på följande inlägg
https://kloppan.wordpress.com/2010/02/07/jattesmarrig-raksallad/
Det här var ju skitkul!!!

6 svar

  1. De inlägget minns jag! 😀

    7 september, 2010 kl. 11:13

  2. Men det där var ju direkt vilseledande! Sådär ser väl inte en sallad ut? Inte mina i alla fall 😉

    7 september, 2010 kl. 09:01

    • Ama: Du har varit utomlands för länge. Det här är sallad som vi känner den i Sverige 🙂

      7 september, 2010 kl. 09:33

  3. Och du fram både och.. OCH dessutom smarrigt sådant 😉

    7 september, 2010 kl. 07:58

    • Nett: Tack, shit happens 🙂

      7 september, 2010 kl. 08:55

  4. Nu hänger jag inte med i svängarna… letade du efter ett gurkinlägg eller ett seriöst inlägg? 😉

    7 september, 2010 kl. 03:24

Kommentera

