Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Min perfekta engelska igen!!

Jag tyckte lite synd om grabben för tydligen är det lite status över att vara tillsammans med en västerlänning. Det är iaf så jag uppfattat det. Och jag är inte lagd så så jag kan leka med ngn annans känslor o här gäller det säkert att komma till Sverige o få ett bättre liv  så jag skulle skriva att jag inte sökte mitt livs kärlek i utlandet. Men han ger sig ju inte. Vill inte rådissa honom o göra honom ledsen. Tycker att det jag skrev borde ha räckt men tydligen inte.. Har så svårt för att såra personer som inte är elaka men jag har inte svårt för engelska iaf..
 Jag: I have no attentions to go to alanya to seek the love of my life. Sorry
Han:why u dont want me?
Jag:  I dont know you so how could I say either bu or bä? But Im NOT coming.
 Haha vad heter bu o bä på engelska? Ifall jag råkar ut för det igen menar jag 🙂
20 svar

  1. Jag är djupt imponerad av dina språkkunskaper 🙂

    9 september, 2010 kl. 05:00

  2. Det är inte lätt att vara så eftertraktad så inte ens det tydliga NEJ TACK fungerade och gick fram 😉
    Bu och bä.. hmm.. kan det ha varit de det föll på?? 😉

    Jag försöker komma på vad de är för recept du vill ha igen..

    9 september, 2010 kl. 09:08

    • Sussi: Du hade ju ngt bra recept på scones som jag fick på metrobloggen

      9 september, 2010 kl. 11:28

  3. Nightmare

    jag blir mer nyfiken på om det finns något som heter ”bu” och ”Bä” på svenska eller om det bara existerar i småstäder.. 😉

    8 september, 2010 kl. 08:47

    • Nightmare: Nu ska du inte vara så där. 😉 . Btw så är vi 4:e största staden i Sverige

      8 september, 2010 kl. 08:59

  4. Bu och Bä blir väl bra…hahaha

    8 september, 2010 kl. 05:00

  5. Haha – jaa du. Du får köpa en sån där ordspråksordbok 😉

    8 september, 2010 kl. 04:47

  6. Hmmm… bu or bä… det är en sak. Men jag tycker du är rätt tydlig när du meddelar honom att du ”inte kommer”. jag menar – fungerar det inte sexuellt så är det iunget att satsa på ;o)

    8 september, 2010 kl. 03:59

    • Hege: Det har du rätt i 🙂 Sex är viktigt. Som kitten till fönstren. Den som håller samman allt trots att det inte äår det viktigaste

      8 september, 2010 kl. 08:46

  7. haha din engelska är lika bra som min hör jag 🙂

    turkarna är knäppa, min vän har med efter halsen haha. det med typ samma saker han säger 😛

    8 september, 2010 kl. 03:40

  8. Nej fick inge hjälp alls, han sade att ja var svullen i näsa öron o hals eller vad fan han nu sade o skulle ta några tabletter som tar ned svullnaden, glömt namnet på.

    O köra nasomen eller va den hette. Men ärligt.. han kan köra nasomen skiten i röven tycker jag.

    8 september, 2010 kl. 02:11

    • Ellis: köp sinova forte o nässpray som jag sa

      8 september, 2010 kl. 08:24

  9. Har jag sagt att du är bra skadad? Haha

    8 september, 2010 kl. 01:23

    • Ellis: Jag tar det som en komplimang 🙂

      8 september, 2010 kl. 08:25

  10. vad kallt vädret har blivit tycker du inte det

    8 september, 2010 kl. 12:50

  11. Hahaha…du har det inte lätt,ser jag 🙂
    Kram och lycka till 🙂

    8 september, 2010 kl. 11:16

  12. Ingen aning vad bu och bä är på engelska. Kramiz

    8 september, 2010 kl. 10:47

  13. hahaha – har ingen aning om vad Bu eller Bä heter på engelska
    kramar

    8 september, 2010 kl. 10:01

  14. Janne

    Hahaha! ”bu or bä”. Jag anser mig rätt hyfsad på engelska men där fick jag nåt att fundera på. 🙂

    8 september, 2010 kl. 08:16

    • Janne: Får du fram ngt svar så låt mig veta..

      8 september, 2010 kl. 08:27

Kommentera

