Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Myskväll!!

Emelie o jag har haft en riktig myskväll då Filip är på läger tills imorgon. Vi började kvällen med en skink- o ostpaj o avslutade den med en vit choklad kladdkaka med hallonglass ackompanjerade av filmen ”Clash of the titans”.  Emelie var tvungen att gå hem ifrån skolan idag med feber o ont i örat, Börjar känna mig varm o hängig själv. Brukar aldrig bli sjuk men det beror väl på att jag jobbar som jag gör..Blir jag dålig är det redan andra gången i år!! Oroar mig lite för att mitt immunförsvar blivit sämre då men jag vet att folk i det stora hela blir sjuka lika ofta!!

17 svar

  1. en dotter-mor kväll med andra ord 🙂
    kramar

    10 september, 2010 kl. 03:40

  2. Jag och Emmsan mår nog lika kasst. Mina öron gör me ont!

    9 september, 2010 kl. 09:36

    • Ellis: Kul att du kallar henne Emmsan hon kallar sig för det själv

      9 september, 2010 kl. 10:28

  3. Håller tummarna så du inte blir sjuk. Kramiz

    9 september, 2010 kl. 10:01

    • Roggan: Tack men jag klarade mig inte denna gång

      9 september, 2010 kl. 01:43

  4. Å vilken myskväll.. Lät jättegott och den filmen har inte jag sett..
    Varför blev inte jag bjuden?? 😉

    Känner mig lite småkrasslig jag med. Lite ont i halsen.
    Hoppas vi båda får krya på oss innan det blir värre..

    9 september, 2010 kl. 09:10

  5. Myskväll med andra ord 🙂 Inte fel.
    Hoppas du mår bättre idag.

    Kram

    9 september, 2010 kl. 04:50

  6. Nightmare

    Riktig myskväll med god mat och bra film..hoppas du slipper bli riktigt sjuk och att du kanske bara behöver vila lite..

    8 september, 2010 kl. 09:34

    • Nightmare: Ja vi får hoppas att det är så men jag ¨har en väldig skallebank o feber

      8 september, 2010 kl. 09:42

      • Nightmare

        Låter inget vidare och du kanske ska ta och vila istället för att sitta vid datan.. 😉

        9 september, 2010 kl. 08:52

      • Nightmare: Jag följde ditt råd utan att ens läsa det. Du kanske kom o hotade mig med mardrömmar i natt. Vad vet jag

        9 september, 2010 kl. 01:46

  7. Vila och ta det lugnt, ät nyttigt. Sov gott! Var rädd om dig!
    Kram!

    8 september, 2010 kl. 09:18

    • Tofflan:Tack det ska jag göra,, Iaf allt utim att äta nyttigt om inte cheeze räknas?!

      8 september, 2010 kl. 09:54

  8. Vit chockladkladdkaka…. Det ör snudd på dödsstraff att skriva om det utan att bifoga recept….

    8 september, 2010 kl. 08:06

    • Hege: Haha det finns under recept däruppe i menyn 🙂 Hade i lite cocos också. Mkt frasigare

      8 september, 2010 kl. 08:44

  9. Men akta dig för socker och sockerhaltiga produkter! På min cigarettask står det: Socker dödar! Ja, jag behöver kanske glasögon. Men jag är säker på att det står så!

    8 september, 2010 kl. 08:02

    • Bengt: Haha glasögon it is then!!

      8 september, 2010 kl. 08:10

Kommentera

