Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Sjukstugan!!

Tyvärr så blev jag sjuk! Idag har jag bara legat o sovit i soffan i stort sett hela dagen. Har fått ordentlig feber o ont i varenda muskel, Det är så jäkla träligt med muskelvärken!! Ingen idé att ta massor av tabletter heller för då tror man ju att man är bättre än vad man är.. Logiskt tänkande!! Haha! Näe jag nöjer mig med Panodil och Ibumetin.  Har inte ens orkat titta på film förräns nu. Försöker ladda ner Daybreakers på datorn men chansen att jag lyckas är väl inte så stor när jag knappt kan inhandla en scart-kontakt!! Emelie är också hemma o sjuk. Hennes pappa ringde förut o frågade hur det var med henne.  -Nja hon är nog inte så sjuk sa jag.

Jag lyckades ju smitta dig iaf.. sa hon.

Vilken enastående logik va?! Äpplet faller inte långt ifrån päronträdet som de säger

 

14 svar

  1. ni får krya på er båda två

    10 september, 2010 kl. 03:43

  2. men stackars då.. Har du gått och blivit sjuk.. eller smittad kanske jag ska säga 😉
    Hoppas det går över fort

    10 september, 2010 kl. 07:58

  3. Samma här, tror inte på piller tar dem bara när det är ett måste.. Krya på dig!

    10 september, 2010 kl. 06:58

  4. Krya på er!
    Och jag är precis som du då de gäller piller, ja kan bli frisk UTAN dem!

    9 september, 2010 kl. 10:03

    • Ellis ´: Tack gumman.

      9 september, 2010 kl. 10:26

  5. Det är inte kul att vara sjuk. Men hoppas ni kryar på er, båda två!

    9 september, 2010 kl. 09:50

  6. Jo, det verkar vara många som blir sjuka nu. Krya på dig så vi får mer knasigheter från dig 🙂

    9 september, 2010 kl. 09:49

  7. Välkommen i sjukdomslaget. Kramiz

    9 september, 2010 kl. 07:50

  8. Vad snällt sagt;) Krya på dig=D

    9 september, 2010 kl. 07:36

  9. Ni får pyssla om varandra och krya på er!!!

    Kramar till er båda!

    9 september, 2010 kl. 07:19

  10. Stackare!
    Hoppas att du kryar på dig snabbt!
    Kram!

    9 september, 2010 kl. 05:43

  11. Tapeterna var en liten minibutik på Först långgatan här i Göteborg. Slump att det hade det när jag behövde gissar jg 🙂
    Ha en fin kväll

    9 september, 2010 kl. 05:11

  12. Fasen vad dina barn är kvicka i käften, coolt.
    Krya på dig!

    Sv: Nä, inte PS:ad… jag har inte ens photoshop.

    9 september, 2010 kl. 04:06

  13. Hoppas att det inte blir långvarigt! Krya på dig. Klok dotter du har 😉

    Kram!

    9 september, 2010 kl. 02:59

Kommentera

