Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Masturbate

Hade en intelligent konversation med min blivande make igår. Jag kan ju inte vara så elak att jag inte svarar honom och inte ta o blocka h0nom heller. Men jag har mina knep… Även om det inte tillhör en av de smartare saker jag sagt!

Tyvärr så har jag inte sparat konversationen men jag återger det väsentligaste.

Jag:  I dont have time talking to you right now.I must log off.

Han: Why sweety?

Jag:  I shall masturbate now.

Han: I thought you were a good girl!

Jag:: And good girl dont masturbate? Bye!! Sen hörde han inte av sig förräns imorse. Han kanske slickade sina sår!? Eller smälte chocken!!

 Kan säga att det inte längre är giftermål han har i sina tankar..Mission accomplished!! Haha nu ska jag bara få honom att glömma det andra han tänker på men det känns inte lika allvarligt/seriöst.

22 svar

  1. ima try and make the rest of my day better

    7 december, 2010 kl. 12:38

  2. Walter

    Vilka fnittriga inlägg. Det är tragiskt när män inte fattar att det är bra om kvinnorna håller i gång sin kropp. Den där kommentaren visar bara på dålig kunskap. Säg åt honom att köpa dig en dildo.

    19 september, 2010 kl. 07:53

    • Walter: Haha jag har faktiskt fått ge mig till slut o inte svara honom

      19 september, 2010 kl. 08:37

  3. Så du kör med taktiken att skrämma bort honom. Verkar lyckas bra med det 😉

    13 september, 2010 kl. 10:36

    • Sussi: Eller inte 😦 Jag skulle inte kört den om han inte varit så seriös först

      14 september, 2010 kl. 10:28

  4. Haha ljug att du är kille..

    13 september, 2010 kl. 02:04

    • Ellis: Han har ju träffat mig. Fat jag kan säga att: I used to bee haha!!

      13 september, 2010 kl. 09:52

  5. I thought you were a good girl…… hmmm Hope you think about me then hade varit fyndigare, men han lär sig nog. Har brottats med detta hela helgen, nej inte så, för då hade jag haft träningsvärk. Skriver på ett dråpligt kapitel i ämnet till den bok jag håller på med. Det går att läsa som en separat novell, så blir jag klar med det till helgen så har jag allvarliga tankar på att lägga ut det på bloggen. Får se om jag lyckas få till det.

    12 september, 2010 kl. 10:31

    • KajsaLisa: Haha ja det hade det varit. ¨Dina kommentarer har hamnat i skräpkorgen varför vet jag inte. Inte sett det så därför har svaret dröjt lite

      16 september, 2010 kl. 07:47

  6. Vad du jobbar på…:) Där fick han någe att fundera på…;)

    12 september, 2010 kl. 07:40

  7. Skrämmas kan man göra på olika sätt ha ha!

    Kram!

    12 september, 2010 kl. 06:21

  8. Sv: Det Stevie skrev kommer jag inte ihåg så nej, där tjänar jag inga pengar.
    Den reklamen jag har på bloggen nu har jag däremot lagt in själv och på den tjänar jag pengar. Inga stora men lite.
    Klicka på ”fossle” ikonen på min sida och regga dig där sen kan du oxå hämta hem annonser och lägga in.
    Kram!

    12 september, 2010 kl. 05:53

  9. Nightmare

    Du får inte va så elak mot honom..och trodde inte du gjorde sånt..usch..ha ha ( just kidding..

    12 september, 2010 kl. 04:41

    • Nigtmare: Klart att jag inte håller på med sånt! Vad tror du om mig eg?! 🙂

      12 september, 2010 kl. 08:25

      • Nightmare

        ha ha är du helt säker på du vill veta det? 😉

        12 september, 2010 kl. 08:30

      • Nightmare: Haha nej det vill jag nog inte vid närmare eftertanke 🙂

        12 september, 2010 kl. 08:31

  10. Jag har lite frågor ang. design här inne på wp. Om du vet?
    Jag försöker få dit en buzzadorlogga i högerspalten, men vet inte hur jag ska göra.
    Eller hur jag ska få dit min profilbild, så som du har i höger.
    Och texten om dig och din blogg där under bilden?
    Vet du?

    Och du – bra sagt 🙂

    12 september, 2010 kl. 04:11

  11. Hahaha, fina flickor pillar inte vet du 😉

    12 september, 2010 kl. 04:01

  12. Hahaha…du jobbar på bra där 😉
    Kram på dig!

    12 september, 2010 kl. 02:30

    • Camilla: Ja man får göra vad man kan 🙂 Jag framstår ju inte som ngn gifttermålskandidat i hans ögon längre 🙂

      12 september, 2010 kl. 03:19

  13. Haha så enkelt var det 😉

    12 september, 2010 kl. 01:53

  14. En krona för hans tankar just då. Kramiz

    12 september, 2010 kl. 12:38

Kommentera

