Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

That´s the reason. VARNING för snuskiga bilder!!

                        

 

Anledningen till att jag inte kunnat blogga  är att jag försökt baka. Det är en väldigt farlig sysselsättning!! Det gick hål på blåsan förut idag men det ser inte mkt bättre ut o det gör ondare!!

Kan inte svara på många kommentarer idag heller. Tar en halv evighet att göra ett inlägg men jag har lite roliga historier i ”utkast”.

26 svar

  1. Mitt blogginlägg kom tillbaka som Du märkte

    23 februari, 2011 kl. 12:19

  2. G’morrn Kloppan! 🙂

    Här är det inte någon särskillt god morgon,
    det har snöat inatt, och gör så än (Usch & Tvi)!
    😦
    Är Sur på metro, nedanstående inlägg som publicerades kl 04:00 är försvunnet:

    Esthonian Angel – Illaluktande D…
    Från bloggen .
    04:00 Runt om i världen demonstreras det mot bl.a förtryck, då folket i dessa länder har tröttnat på att vara marionetter i ett fult politiskt spel. Det som är sorgligt med det hela är …

    Ha en bra Dag!

    Kram
    Stevie

    PS! Blir upphetsad av Dina snuskiga bilder 🙂 i detta inlägg

    23 februari, 2011 kl. 07:04

    • Stevie: Ja alla är vi olika 🙂

      23 februari, 2011 kl. 11:16

  3. Fy katten! det såg inte bra ut! Det hände tydligen samma dag som vi kom hem från Mallis efter vad jag kan se.

    Kram/Gilla

    26 september, 2010 kl. 07:43

  4. Miss Juni

    Satan i gatan vad ont det där gör!!

    18 september, 2010 kl. 03:51

  5. Aja aj aj fy satan vad ont det ser ut att ha gjort 😦

    15 september, 2010 kl. 12:16

  6. Fyyyy…. Det såg inte kul ut innan den sprack heller. Stackars igen!

    15 september, 2010 kl. 10:36

  7. Nämen kära nån!! Vilken j-a blåsa!! Förstår att den gjorde ont! Nu har du lärt dig hoppas jag. Aldrig baka igen 😉

    15 september, 2010 kl. 09:40

  8. Nightmare

    Det där ser inget kul ut och hoppas det snart känns bättre..
    (tänkte först skrivit något kaxigt angående att inte göra sånt man inte klarar av, men det skrev jag aldrig. 🙂

    14 september, 2010 kl. 10:33

    • Nightmare: Haha. Jag är faktiskt superduktig på att baka däremot så är inte matlagning min grej riktigt. Om jag inte har recept med EXAKTA måttangivelser på kryddor så det inte står: lite salt o peppar

      14 september, 2010 kl. 10:49

      • Nightmare

        ha ha kanske tur du inte jobbar på en resturang då.. 🙂

        14 september, 2010 kl. 11:02

      • Nightmare: Ja jag skulle aldrig få anställning på en sådan inrättning

        14 september, 2010 kl. 11:07

  9. Inget bra att ge sig själv sugmärken… 🙂

    14 september, 2010 kl. 10:03

  10. Holy crap! Det är nog den största blåsa jag någonsin har sett på ett finger!!

    14 september, 2010 kl. 09:00

  11. AJAJAJAJ!!! Ta hand om händerna!!

    Tur att de vänster…

    14 september, 2010 kl. 08:56

    • Ellis: inte för att jag är vänsterhänt men jag anv den nästan lika mkt som högern. om man bortser från skrivandet. Simultankapacitet du vet:)

      14 september, 2010 kl. 09:57

  12. SHIT!!!!!! Det är den läskigaste blåsan jag sett. Vad har du gjort? Altså vilket moment i bakningen var det som gick snett…

    14 september, 2010 kl. 08:37

    • Hege: Bad filip o ta bort det smältande smöret från plattan vilket han glömde. Då jag kom ut i köket var det helt svart i kastrullen o då jag fick bråttom att hälla ut det så skvimpade det över på handen

      14 september, 2010 kl. 10:12

  13. Jäklar vilken blåsa. Kramiz

    14 september, 2010 kl. 08:35

  14. Wow, vilken blåsa! Måste ha gjort skitont din stackare! Jag hade punkterat den direkt, kan inte låta bli såna grejer.

    14 september, 2010 kl. 08:18

  15. Johan och Anna hälsar att du är en klantskalle, men vi är alla tre förstummade över ditt blåsa!!!! Stackare! (det var mitt omdöme, det är de andra två som är lite råare…)

    14 september, 2010 kl. 08:05

    • Tofflan: De lider brist på empati eller så är de skitduktiga på bakning 🙂

      14 september, 2010 kl. 10:57

      • De är känslokalla, de umgås för mycket med mig som svämmar över av alla känslor. Johan bakar en del, han har ju gått livsmedel – men den rackarn bakar bara när vi inte är hemma och aldrig får man smaka nåt… 😦

        Gå till doktorn!!!

        Kramen och krya på dig!

        15 september, 2010 kl. 07:33

      • Tofflan: Haha så de kompenserar 🙂

        16 september, 2010 kl. 06:48

  16. AJ AJ!

    14 september, 2010 kl. 08:04

  17. Men USCHAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!! Jag fick en sån där när jag kokade kola en gång, mellan två fingrar. Det gör superont….

    Kramen!

    14 september, 2010 kl. 08:01

Kommentera

