Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Farbror doktorn!!

Nog för att jag kan vara tjurskallig och envis men jag är inte helt hjärndöd.. Jag vaknade kl 06 att jag hade ont i fingret o det ser mkt sämre ut idag + att det varar mer o är mer svullet också. Både inflammationen o infektionen har spridit sig. Och det onda också givetvis. Måste gå till läkaren o få penicillin tror jag… Eg borde jag kräva Uffe på pengar för blåsan hade inte spruckit om jag inte kånkat massor av möbler o annan skit igår!

5 svar

  1. Nää, fy sjutton. Det ser inte bra ut alls.

    18 september, 2010 kl. 06:39

  2. Alltså vad hemskt!! :O gör de inte helvets ont de där?

    16 september, 2010 kl. 03:50

  3. Ajajaj… Det ser ut att göra ont det där. Stackars, stackars du!

    15 september, 2010 kl. 10:34

  4. usch det där ser inte alls bra ut – pronto till doktorn
    kramar

    15 september, 2010 kl. 10:09

  5. Men hjälp! Gå genast till doktorn!!!
    Kramen!

    15 september, 2010 kl. 07:32

Kommentera

