Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vad rolig man är!? Not!!

Pekfingret som är skadat är dubbelt så stort som det andra.Det är rött o varmt o varet droppar ner på tangetbordet. Och dessutom har jag bränt mig över flera leder. Hade det kommit in en kund på jobbet hade man skickat dem till läkaren direkt!! Varför ska det vara så svårt att leva som man lär??! Hoppas att det är lite bättre imorgon,

4 svar

  1. Hur har du det med fingret ? Bättre hoppas jag.

    16 september, 2010 kl. 04:37

  2. Är det itne alltid så…man lever inte som man lär.

    15 september, 2010 kl. 12:25

  3. Usch ja, vilket elände! Nej, det är sant…svårt att leva som man lär ibland! Hoppas det är bättre idag! Kramiz

    15 september, 2010 kl. 02:39

  4. Jag är likadan! :O

    15 september, 2010 kl. 01:39

Kommentera

