Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Jag är en ”fallen” kvinna!!

Den person som har ”gjort” videon till låten ”Fallen” med Volbeat har varit inne på min blogg. Tog några sekunder innan jag fattade vilken video som det syftades på trots att h*n postat kommentaren under det inlägget. Ska jag skylla på den tidiga morgonen eller åberopa allmän sinnesförvirring pga att helgen närmar sig?!?

http://www.youtube.com/watch?v=k7OSg1KNCMw&feature=player_embedded#!

Jag fick en anledning o lägga ut denna suveräna låt igen iaf!  Tack ALKELI78

7 svar

  1. Men om en video ligger på Youtube. Måste man ta reda på vem som gjort videon då för att tacka den personen. Låter vansinnigt. Dom som lägger upp sina grejer där vet ju att folk kommer använda sig av klippen!
    Eller??

    Här kommer receptet på sconsen.. Just for you 😉

    7-8 dl vetemjöl
    4 tsk bakpulver
    100g smör
    1 tsk salt
    3 dl mjölk

    Sätt ugnen på 250 grader.
    Blanda ihop vetemjöl, bakpulver och salt i en bunke.
    Blanda i smöret så det blir en grynig massa.
    Häll i mjölken och rör tills det blir en deg.
    Dela degen i åtta lika stora delar. Tryck ut på bakplåtsklädd plåt (ca 7-10 cm stora).
    Nagga med gaffel.
    Grädda mitt i ugnen ca 10-15 min.. Klart 🙂

    Ha en mysig lördag

    25 september, 2010 kl. 12:30

  2. Nightmare

    komiskt att du försöker skrämma Nightmare…Attans att behöva vara allvarlig..tror man behöver lyssna på dom ett par gånger för att gilla musiken och det tålamodet har jag inte haft ännu.. 🙂

    25 september, 2010 kl. 10:25

    • Nightmare: Haha I fear no evil 🙂 Du kommer inte ångra dig om du ger dem en chans. Bästa plattan är ”Rock the Rebel/Metal the Devil”

      26 september, 2010 kl. 09:32

  3. Tack för länken. Har hört den 🙂

    24 september, 2010 kl. 07:17

  4. Tack? Haha jävla mediahora är ju vad personen är…

    24 september, 2010 kl. 02:55

  5. Nightmare

    din musiksmak har ju inte förbättrats märker jag.. just kidding…

    24 september, 2010 kl. 11:27

    • Nightmare: Helt ärligt: tycker du verkligen att de är dåliga? Tänk på hur du svarar nu 🙂

      25 september, 2010 kl. 06:25

Kommentera

