Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Respektlöst!!

Det är en kille som hört av sig flertalet ggr de senaste veckorna om att vi ska träffas. Har påtalat för honom att jag inte kan ringa när Filip är hemma för Filip tycker inte om honom. I alla fall så ringde jag till honom imorse men det var upptaget o han har vare sig ringt eller skickat ett mess till mig tillbaka. Han  har spelat svåråtkomlig förut o jag vet fan inte varför. Inte precis att jag sitter som étt plåster på honom. Han kanske tycker att han beteer sig som mig men jag svarar på samtalen via mess iaf.  Lacka ur lite när han inte kan höra av sig så jag skickade honom ett mess nyss med texten: ”Jag hör av mig när jag blir kåt”…

Jag kanske överreagerar men bara lite. Det är så jävla respektlöst att inte svara tycker jag.

Vid närmare eftertanke överreagerar jag inte för han vet att jag känner så här o jag har redan påtalat det för honom!! Man spelar inte4 spel i vår ålder. Barnsligt är vad det är!!

21 svar

  1. Miss Juni

    ”Barnsligt är vad det är!”
    Hahahaha!! Säger hon som skickade ett sån´t ”moget” mess…hahaha!! Lycka till, han verkar verkligen va nå´t att hålla i när åskan går! (Eller inte…) ;o) Kram på söndagen!

    26 september, 2010 kl. 12:44

    • Miss Juni: Haha du kan ha lite rätt. Men bara lite

      28 september, 2010 kl. 09:27

  2. Verkligen respektöst..
    Löjligt att spela svåråtkomlig helt plötsligt..

    25 september, 2010 kl. 12:37

  3. stattinskan

    Hahaha, ingen annan än underbara du skickar ett så träffsäkert sms ;-D

    25 september, 2010 kl. 08:02

    • stattinskan: Jag tyckte med att det var träffsäkert 🙂

      25 september, 2010 kl. 08:12

  4. Nattis 2.0

    Har också en sån kille, han blir sur när jag inte hinner med honom när han vill och sen påtalar han det.
    Trist det tar bort all eventuell kåthet…

    25 september, 2010 kl. 07:50

  5. Håller med, barnsligt är vad det är!! Tyckte du messade kul=D Man lever bara en gång, då har man inte tid med larv=D

    24 september, 2010 kl. 09:47

  6. Det är rätt – visa var skåpet ska stå 🙂 Kram

    24 september, 2010 kl. 08:35

  7. Haha skulle vilja se hans min när han fick sms:et.

    24 september, 2010 kl. 07:08

  8. sv: jag tycker med att donken borde sponsra mig för ALL reklam jag gjort för dem!

    24 september, 2010 kl. 06:07

  9. Håller med dej helt. Fjanterier är vad det är.

    Kram

    24 september, 2010 kl. 06:03

  10. Reijo

    Det är faktiskt dålig stil av honom.

    24 september, 2010 kl. 04:15

    • Reijo: Väldigt!!

      25 september, 2010 kl. 07:42

  11. Spel är barsnligt i alla åldrar, varför gillar inte Filip honom?

    24 september, 2010 kl. 03:02

    • Ellis: Filip tycker att han försöker spela cool!

      25 september, 2010 kl. 06:16

  12. Du är verkligen bra du. Så ska en slipsten dras. Kramiz

    24 september, 2010 kl. 12:53

    • Roggan: Man gör vad man kan 🙂 Jag verkligen AVSKYR när folk tar mig för given

      25 september, 2010 kl. 08:36

  13. nej, varför i all sin da´r ska man spela liksom
    kramar

    24 september, 2010 kl. 11:42

  14. Nightmare

    ha ha gillade messet du skickade grabben och hoppas han läser din blogg ialla fall.. 😉

    24 september, 2010 kl. 11:30

    • Nigtmare: Han har läst bloggen med. Och han håller inte med. Föga förvånande 🙂

      25 september, 2010 kl. 06:24

  15. Du gav honom svar på tal, vilket behövdes i den här situationen. Spela spel är för barn och att låtsas svårflirtat är så jäkla osexigt 🙂

    24 september, 2010 kl. 11:20

Kommentera

