Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Lördag igen!!

                               Godmorgon soldater!!

Somnade skittidigt igår o följdaktligen vaknade jag ganska tidigt idag då. Har fått lite starkare värktabletter att ta när mitt finger gör skitont. Förut har jag inte reagerat alls på dem men förra fredagen tog jag en o blev ganska ”rolig”. Har inte velat ta när jag haft barnen hemma pga det men den här helgen är jag barnfri så igår tog jag en ny o mina söta ögon slöts redan vid 23. Ikväll blir det dock ingen för det är Streetpack. Man får inte ta dem ihop med alkohol pga andningsdeprimerande (roligt ord eg) effekt o eftersom jag blir så rolig av dem är det nog bättre att jag håller mig till öl. Blir inte tillnärmelsevis lika ”rolig” på det men jag somnar  inte iaf.. Men först ska jag åka o jobba. Det är sista jobbardagen ihop med en av mina ”workingmates”. Hon som ska bli chef.  Huvudregeln för att bli en bra chef är knarrande skor tycker jag (så man hör när de kommer) o den har hon verkligen snappat!! Haha gud vad det låter (illa) när hon kommer..

Och till min jobbarkompis vill jag skicka med detta visdomsord:

 

Lycka till med ditt nya jobb!

Jag kommer att sakna dig o alla roliga stunder vi haft. You´re one of a kind!!  Du har många bra egenskaper: snäll,rolig,rättvisetänket,står för vad du säger,trevlig,positiv,empatisk mm mm in fact så är vi ganska lika, Haha!!

14 svar

  1. Haha ditt ego, så du är med one of a kind?

    25 september, 2010 kl. 11:13

    • Ellis: Haha klart jag är. Charlotte the one and only kallas jag för på jobbet

      26 september, 2010 kl. 09:34

  2. Hoppas du får trevlig ikväll 🙂

    25 september, 2010 kl. 02:37

  3. Öl kan nog döva smärtan rätt så bra det med 😉
    Synd att din arbetskompis ska sluta. Hoppas den nya blir minst lika trevlig..

    25 september, 2010 kl. 12:34

  4. Ha det gott på jobbet, själv har jag ledig helg 🙂

    25 september, 2010 kl. 12:20

  5. Ha en trevlig lördagskväll nu. Kramiz

    25 september, 2010 kl. 10:40

  6. Usch för värk och tabletter. Bättre med öl. Och god nattsömn förstås, det hade varit fint om det kunde vara så, helt av sig självt.
    Hoppas du får en fin dag.

    25 september, 2010 kl. 09:50

  7. God Morgon!
    Här blev klockan alldeles för mycket igår/idag innan jag kom i säng. Men du tar igen det ikväll då 😉

    Visst hade det vart skönt med en annan lägenhet men jag får ju inte tag på han som bor där!

    Kram

    25 september, 2010 kl. 08:50

  8. Har du inte blivit bra i fingret ännu???? Uffdå. Krya på dig och ha kul i kväll.

    25 september, 2010 kl. 08:35

  9. Nattis 2.0

    Ha det roligt på Streetpack!

    SVAR: Nej, fast om de är en minoritetsregering så kan de inte bara tuta och köra som de gjort de senaste åren, snabba beslut, ogenomtänkta beslut (som sjukförsäkringen) och piskade beslut (dvs de får inte rösta emot inom alliansen). Nu måste de ha bra förslag de kan lägga fram och så måste de flirta med andra för att få igenom dem.. i princip kan de sitta och regera i 4 år utan att få igenom ett enda beslut.

    SVAR2: Hehe du lyssnade lite iaf. Jag älskar pojkband (och rock) så jag gillar den 🙂

    25 september, 2010 kl. 08:10

    • Nattis: Tack!! Inte sett det så men du har så rätt. Det blir mkt krångel för dem

      25 september, 2010 kl. 08:21

  10. haha den va kul,
    Hoppas du ej har ont idag å får en mysig lördag,
    kram

    25 september, 2010 kl. 07:50

  11. Jag skulle just fråga hur det är med ditt finger!!!!!! Vad händer?????

    Kram kram!

    25 september, 2010 kl. 07:47

  12. Kan förstå att det finns fördelar med knarrande skor på chefen…hehehe…Kramiz

    25 september, 2010 kl. 07:13

Kommentera

