Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Batman!!

Jag stod och plockade ur dismaskinen imorse när jag började tänka på decdia. Så jag skrek ”Batman” och truddiluttade melodin och ut kommer Filip ifrån badrummet o säger

Du kan ju inte vara riktigt frisk som står och skriker Batman på morgonen..

 

Haha, ja lite annorlunda kanske men vem vill vara som alla andra?? Han hade roligt åt mig iaf…

 

10 svar

  1. HAHAHA den här nynnade jag på häromdan och skrek batman då och då men de var ingen som brydde sig.. de vet ju redan hur skadad jag är haha

    28 september, 2010 kl. 08:50

    • Ellis: Haha. Jag är inte fullt lika skadad då eftersom folk faktiskt bryr sig fortfarande…

      29 september, 2010 kl. 06:08

  2. Vår Fridas favoritlåt!!!! 😆

    Kram!

    28 september, 2010 kl. 06:38

  3. Inga grannar kom väl ? Kramiz

    28 september, 2010 kl. 02:01

  4. Haha Alex brukar skälla på mig för att jag sjunger fel 😉

    28 september, 2010 kl. 09:52

  5. Varför står du och skriker efter min man på morgonkvisten…? Hrm.
    😉

    28 september, 2010 kl. 09:40

    • Diana: Du får se´upp med Batman nu. Du har konkurrens 🙂

      28 september, 2010 kl. 11:46

  6. Han kan ju vara glad åt att ha en sån stollig Mamma! ;-D

    Kram/Gilla

    28 september, 2010 kl. 09:06

  7. Jag hade valt Stålmannen, med Hero, Devil, och annat kul 🙂 🙂 Kram

    28 september, 2010 kl. 07:55

    • veiken: Det är ”lantisen” som gör stan osäker som har hund o häst. Fantomen. Kram

      28 september, 2010 kl. 07:59

Kommentera

