Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Donken!

Donken behöver er hjälp. Hon eftersträvar att få 200 läsare för första gången o det ska vara innan imorgon då hennes blogg fyller ett år. Gå in o säg Hej och ni kan hälsa från mig att jag besökt henne. Kan fortfarande inte kommentera på blogg.se bara läsa inläggen.

12 svar

  1. Ok, gjort 🙂

    30 september, 2010 kl. 10:48

  2. det giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiick!!!! 😀 TACK som bara faaan 😀 tacktack!

    30 september, 2010 kl. 09:37

  3. Nu har jag skrivit hos Donken. Men det ser underligt ut. Svart och dant vid de ställena man ska skriva in sej och sen skicka iväg kommentaren.

    Kram/Gilla

    30 september, 2010 kl. 06:28

  4. Ska bli chefen! 🙂

    30 september, 2010 kl. 05:27

  5. Will do! När vi alla hjälpas åt – verket framgång få… 😉

    30 september, 2010 kl. 04:31

  6. TACK! 😀
    Vad du är gullig. Det är jättemånga som hälsat att de kommit till mig via dig. Du måste ha en hel uppsjö med läsare… 😛 Jag lägger till dig på bloglovin, så kan du svara till mig i dina inlägg istället. sägs om det? 😉

    massor med tack!
    pöss på noset!

    30 september, 2010 kl. 03:16

  7. Vad knepigt – jag kan fortfarande kommentera hos blogg.se utan problem.
    Hälsade iaf från dig… 🙂

    30 september, 2010 kl. 09:30

  8. Japp…
    Nu har jag gjort det 🙂
    Ha en toppen torsdag!
    Kram!

    30 september, 2010 kl. 09:01

  9. Men vad konstigt att du inte kan kommentera på Blogg.se. Jag har varit inne på flera som har blogg.se och det har inte varit några problem alls..

    30 september, 2010 kl. 08:13

  10. Så där…Nu har jag besökt henne och lämnat en kommentar.

    30 september, 2010 kl. 07:27

  11. Då ska jag göra det!
    På tal om läsare och bloggvisningar. Vet inte om det var tvättkorgen eller strutsägget 😉 som gjorde det men jag hade nästan 1100 sidvisningar igår 😀 Brukar ligga på 600-800 vilket även det är kanon. Nu är ju detta sidvisningar och inte unika besökare vilket är ett par hundra mindre.

    30 september, 2010 kl. 07:25

    • sand: Vad roligt men du har en bra blogg också så du ka nog inte tillskriva strutsägget allt 🙂

      1 oktober, 2010 kl. 02:47

Kommentera

