Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Snap-on…

En jobbarkompis letade i datorn efter ett par speciella reflexer till en kund men utan att lyckas. Hon ropar då till en annan jobbarkompis o frågar vad de heter, är det ”Snap-on” eller?

Jag tittade på kunden som började le, så jag började med le. Kunden log ännu större o då brast jag ut i gapskratt. Var tvungen att gå bakom för tårara bara sprutade.

Du o din snuskiga fantasi fick jag höra sen.. Jag får väl försvara mig med att kunden tänkte på exakt det samma…

P.S Jag vet att det heter Strap-on. Trots att fina flickor inte bör veta sånt men jag kan ju alltid skylla på mina depraverade vänner!!

16 svar

  1. Det är ju sånt där som gör att man trivs på jobbet. Kul med kunder med humor 😉

    2 oktober, 2010 kl. 01:12

  2. Jag hoppas det gick bra på tentan! 🙂

    2 oktober, 2010 kl. 02:03

    • Ellis: Det hoppas jag med. Tråkigt att behöva göra om den

      2 oktober, 2010 kl. 09:14

  3. Hahahahahaha, de du får höra om att man är snusk de hör ja dagligen, vi tänker inte så olika du o ja 😛

    2 oktober, 2010 kl. 02:02

    • Ellis: Näe vi gör väl inte det 🙂 Sådan mor sådan dotter 🙂

      2 oktober, 2010 kl. 09:15

  4. jaaa precis. men de låter ju lite för lika att man inte ska asgarva åt dert. haha 😛

    1 oktober, 2010 kl. 09:17

  5. Hahaha, kvällens skratt=D Lycka till i tävlingarna=D

    1 oktober, 2010 kl. 08:16

  6. Låter som ni har samma nivå som vi har på jobbet 😉

    Kram

    1 oktober, 2010 kl. 06:11

  7. Hahahaha …

    1 oktober, 2010 kl. 04:31

  8. Hahaha!! Det kanske var det han ville ha…egentligen?!
    Det finns väl allt möjligt på Apoteket nuförtiden? 😀

    1 oktober, 2010 kl. 04:30

  9. Ser inte tävlingsinlägget, var har du gömt det? *s* och så måste du gå in och välja ett smycket på lucia design som du gillar, annars är inte anmäla giltig 🙂

    1 oktober, 2010 kl. 03:31

  10. Haha nu börja jag skratta igen *s*
    Bra med lite fredags skratt 🙂

    1 oktober, 2010 kl. 03:18

  11. Ha ha ha! Jag tycker du verkar ha ett av de roligaste jobben i världen!!! Trevlig helg!

    1 oktober, 2010 kl. 03:18

    • Bara Jag: Så sant. Trevlig helg på dig med

      1 oktober, 2010 kl. 03:54

  12. Haha vem kan inte undvika och tänka snusk i en sådan situation 🙂

    1 oktober, 2010 kl. 03:03

  13. jag hade gjort exakt samma sak som du- eller kunden. hahahah! XD

    1 oktober, 2010 kl. 02:56

Kommentera

