Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Vad händer dig om 18 minuter?

Charlotte får reda på att:
Johnny Depp ringer och friar till dig men du fattar inte engelska så det skiter sig.
Haha ingen risk att det inträffar. Möjligen att jag skulle svara ngt dumt för ni vet ju hur bra jag är på engelska..
10 svar

  1. Hahahahaha drömma kan man!

    1 oktober, 2010 kl. 07:43

  2. Skulle du verkligen neka Johnny Depp?

    Men ärligt det skulle jag också, för om nån ringde och sa sej vara han, så skulle jag inte tro på det i alla fall.

    Kram/Gilla

    1 oktober, 2010 kl. 02:34

    • Gilla: Näe inte om han ser ut som i ”Pirates of C”

      1 oktober, 2010 kl. 04:16

  3. Ja tänk om det skulle slå in. Kramiz

    1 oktober, 2010 kl. 12:19

  4. Klart han ringer…sannolikheten är ju STÖRRE än det där med rymdskeppet eller vad det var 😉

    1 oktober, 2010 kl. 10:20

    • sand: it´s a sad sad day here 🙂

      1 oktober, 2010 kl. 02:45

  5. Men ojsan vad läskigt. Jag vågar inte titta in i min framtid 😉
    Mespropp jag är…

    1 oktober, 2010 kl. 10:10

  6. Nightmare

    klart det kommer hända så lika bra du börjar öva på ditt svar redan nu så det inte skiter sig.. håller tummarna.. 😉

    1 oktober, 2010 kl. 09:32

    • Nightmare: Jag hann tyvärr inte vara hemma men jag tror med att han ringt 🙂

      1 oktober, 2010 kl. 02:38

  7. det skulle man minsann fått, ett sånt samtal. Går att kommentera idag då? 😉
    uppenbarligen. 😀 HÄriligt! 😉

    1 oktober, 2010 kl. 08:40

Kommentera

