Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagens roliga historier!

– Vilket är det mest demokratiska kvinnliga klädesplaggen?

– Det är bh:n. Den trycker ner de stora, håller ihop de som vill åt olika håll och håller upp de som hänger.

 

Två kvinna samtalar.

– Ser du någon gång din mans ansikte när du älskar?

– Säg inte så, det var fruktansvärt när han tittade in genom fönstret.

 

 

– Vet du varför norrmännen stoppar snoppen i örat?

– De vill lyssna på Kiss.

 

 

Vad är det för likhet mellan spermier och Stockholmare ?

– Det är så få det blir folk av.

 

– Vad kallas Bill Clintons gylf?

– U.S Open

 

– Vet du vad det är för skillnad på sex och Lego?

– Nej!

– Håll dig till Lego då.

 

 

Doktorn frågar:

– Besväras ni av sexuella fantasier?

– Nej, tvärtom, jag njuter av dom!

 

Domaren i ett våldtäktsmål frågade flickan: Ni är en ovanligt lång kvinna och den anklagade är en osedvanligt kort man. Ni har hela tiden hävdat att akten utfördes stående. Vill ni förklara för rätten hur detta rent tekniskt var möjligt?

– Jag hukade mig lite…

 

Som alla vet är det förbjudet att bränna hemma. Men Terje blir avslöjad med att ha en stor, fin apparat vilket naturligtvis också är emot lagen. Länsman stämmer Terje inför tinget för hembränning. Terje försvarar sig med att han inte har bränt – han har bara till prydnad en apparat för det. Det hjälper inte, Terje får böta men samtidigt stämmer han länsman för våldtäkt.

– Har ni bevis? fråga rättens ordförande.

– Nej det har jag inte, svarar Terje, men jag vet att han har apparat för det.

 

Några kvinnor från olika länder satt och pratade om en viss manlig kroppsdel. Svenskan:

– I Sverige kallar vi den för snöbollen, för den blir hård när man kramar den.

Italienskan:

– Vi kallar den för ridån, för den går ner efter varje akt.

Då kom det en nunna och sa:

– Vi kallar den för legenden, för alla har hört talas om den, men ingen har sett den.

 

– Vad är det för likhet mellan kortspelet bridge och sex?

– Antingen behöver du en bra partner eller en bra hand. 

 

– Vet du varför det inte gick att fälla Clinton?

– Lewinski hade svalt bevisen!

 

– Vad heter Irans populäraste preventivmedel?

– Mus-lim.

 

– Vad är det för likhet och vara otrogen och hoppa bungy jump?

– Först vet man inte om man vågar men sen går det åt helvete om inte gummit håller.

 

Den unga flickan uppsökte regementets överste.

– Jag har blivit gravid, jag vet inte vad han heter, men han finns här på regementet.

Översten lät mannarna ställa upp sig och flickan gick led upp och led ner. Så pekade hon ut en soldat i andra ledet och en i femte.

– Jaha, sa översten. Det är alltså två stycken?

– Nej, sa flickan, jag menar att de två kan vi utesluta.

Fyra direktörer spelar golf, och skryter om hur framgångsrika deras söner är.

– Min son är en duktig byggmästare, säger den första. Han blev så rik att nyligen byggde ett nytt hus till sin älskarinna!

– Min son är en duktig bilhandlare, säger den andra. Han blev så rik att nyligen skaffade en ny Mercedes till sin älskarinna!

– Min son är en duktig börsmäklare, säger den tredje. Han blev så rik att nyligen köpt en massa aktier till sin älskarinna!

– Jag vet inte om jag kan vara stolt över min son, säger den fjärde. Han är bara en enkel frisör, dessutom är han bög. Jag vet inte hur han gjorde, men nyligen fick han av sin älskare, både nytt hus, ny bil och massor med aktier!

 

Lärarinnan:

– Nämn några mänsklig organ som vi har två av!

– Ögon, öron säger barnen.

Gösta säger:

– Pitten.

– Men, Gösta det har ni killar inte två av!

– Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor, som han borstar mammas tänder med.

 

Det var en gammal tant som kom in i en porrbutik och hela hon skakade.

Hon frågade:

– Säljer ni massagestavar.

– Javisst, sade expediten och tog fram en.

– Nej, inte en sådan, sade tanten.

Expediten tog fram en större.

– Nej, sade tanten, och skakade vidare.

Expediten tog fram den största och undrade om denna skulle duga.

– Nej, jag ska inte ha någon, jag vill bara veta var avstängningsknappen sitter.

 

 

5 svar

  1. Nattis 2.0

    Fast demokrati är ju inte att göra alla lika, det är att värdesätta alla lika 🙂

    7 oktober, 2010 kl. 05:09

  2. Ha,ha, Tack Sunshine, här kan jag sno lite ”radiovitsar” !! 🙂

    3 oktober, 2010 kl. 07:47

  3. Hahaahahhaahaha de var massa roliga haha tom sådana jag inte hört.

    3 oktober, 2010 kl. 07:42

  4. Haha många riktigt roliga där.

    3 oktober, 2010 kl. 03:00

  5. Det var många bra på en gång. Kramiz

    3 oktober, 2010 kl. 11:44

Kommentera

