Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Dagen F!

Jag har tackat ja till den lägenheten med balkong. Ringde till Tommy på jobbet o meddelade den glada nyheten så han kan boka upp sig o hjälpa mig att flytta 🙂

Tommy: När är det inflyttning då?

Jag: Den 1 Januari.

Tommy: Men Charlotte det är ju på nyårsdagen.

Jag: Det har jag inte tänkt på. Haha Det kommer att bli ensamt att bära 🙂

11 svar

  1. Hasse

    Hej min Masserati!!!!

    Jag hjälper gärna till om du vill.
    Tror att jag kan ”lura” med mej en till…….
    Du läser hennes blogg…..

    17 oktober, 2010 kl. 07:03

    • Hasse: Vad snällt av dig! Nu blev jag nyfiken.. hör av dig har inte kvar ditt nummer på presentatören

      17 oktober, 2010 kl. 09:41

  2. Grattis!! Klart det måste ha varit min kommentar för 2 min sen som fick dig att bestämma dig 😉
    Ja.. Så måste det ha varit!! hihi

    6 oktober, 2010 kl. 08:11

  3. Grattis!! Så de blev 2 sovrum? var skall du sova?

    Haha du får muta någon. Typ erbjuda.. något.. ? Något du är bra på? 😉 haha

    5 oktober, 2010 kl. 09:56

    • Ellis: Jag äår bra på så mkt, matlagning t ex 🙂

      6 oktober, 2010 kl. 07:49

  4. Grattis till lägenheten. Hoppas att någon ställer upp och bär 😉

    5 oktober, 2010 kl. 05:48

  5. Kanske du kan flytta in lite tidigare. Jag har ju båda mina i December så jag tänker flytta in före jul.

    Kram

    5 oktober, 2010 kl. 04:04

  6. Haha ja det blir det då 😉 Du får muta alla med bakfyllepizza så kanske du kan skrapa ihop ett gäng.
    Grattis förresten!

    5 oktober, 2010 kl. 03:52

  7. Jag vet inte vad ni ar för regler hos er, men min mamma påstår att vi har rätt här nere att flytta den vardag som är närmst innan den förste. Kolla upp det!
    I övrigt så säger jag grattis!

    5 oktober, 2010 kl. 02:40

  8. Du kanske kommer in tidigare, för den gamla hyresgästen vill väl inte flytta ut under julen. Dom vill säkert vara klara innan dess.

    Annars Grattis till den nya lägenheten. Jag tror nog att du valde rätt.

    Kram/Gilla

    5 oktober, 2010 kl. 01:37

  9. ojsan ja 😛
    jag måste också leta ny lya! STÖRRE behövs..

    5 oktober, 2010 kl. 01:34

Kommentera

