Om allt mellan himmel o helvete. Mitt liv men sett från den ljusa sidan

Blommor och choklad o omtänksamt mess

Jag har ju glömt att visa er blomman som jag fick av min jobbarkompis när hon slutade

 

Jag kanske fick den för att hon slipper träffa mig på daglig basis 🙂 Näevars vi fick varsin ros allihop

Och så kom gulliga Petra med denna häromdagen:

 

Och imorse fick jag ett jättetrevligt mess av Annelie:

Tja snygging 🙂 ville bara säga Hej på dig och önska dig en bra dag 🙂 Kramiz

Jag är verkligen lyckligt lottad som har så omtänksamma vänner  o nu menar jag er  alla. Ni finns alltid där för mig och jag älskar er alla!!

9 svar

  1. Miss Juni

    Sådana små bekräftelser behöver man lite då och då…gulligt!

    6 oktober, 2010 kl. 11:19

  2. vad fint! då blir man sådär härligt varm om hjärtat
    kramar

    6 oktober, 2010 kl. 10:26

  3. Haha, ja hon måste vara överlycklig att få sluta som ger er alla rosor 😉

    6 oktober, 2010 kl. 08:34

  4. Ibland är det bara härligt att leva.. Vilka snälla vänner du har!

    6 oktober, 2010 kl. 08:13

  5. Så fint! Glad man blir av sånt.

    6 oktober, 2010 kl. 05:26

  6. Vad gulligt=D Sånt gör en glad=D

    5 oktober, 2010 kl. 10:10

  7. Vad gulligt, men är de inte HON som skall ha rosor när hon slutar? 😀

    5 oktober, 2010 kl. 09:42

    • Ellis: Hon kanske var så glad att… 🙂

      6 oktober, 2010 kl. 07:42

  8. Du är värd allt detta goda.

    Kram/Gilla

    5 oktober, 2010 kl. 07:57

Kommentera

